Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.10.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Ētiska dilemma - Stingras audzināšanas metodes “Par” un “Pret”', 1.
  • Конспект 'Ētiska dilemma - Stingras audzināšanas metodes “Par” un “Pret”', 2.
  • Конспект 'Ētiska dilemma - Stingras audzināšanas metodes “Par” un “Pret”', 3.
  • Конспект 'Ētiska dilemma - Stingras audzināšanas metodes “Par” un “Pret”', 4.
  • Конспект 'Ētiska dilemma - Stingras audzināšanas metodes “Par” un “Pret”', 5.
  • Конспект 'Ētiska dilemma - Stingras audzināšanas metodes “Par” un “Pret”', 6.
Фрагмент работы

Stingra kontrole ir nepieciešama, lai bērns darbotos saskaņā ar grafiku. Bērnam ir jāpierod pie tā, ka viņam ir pienākums ievērot dienas kārtību un ka nekādi aizvainojumi un lūgumi nevar likt viņam noteiktos laikos neēst vai nespēlēties.
Metode ir pedagoga un izglītojamā (skolotāja un skolēnu) didaktiskās sadarbības paņēmienu sistēma, ar kuras palīdzību skolēni apgūst jaunas zināšanas, prasmes un iemaņas, vienlaikus attīstot arī savas izziņas spējas (Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca, 2000).
Katram ir savs uzskats par stingru audzināšanu. Daudzi to uzskata par pozitīvi ietekmējošu, daudzi par negatīvi ietekmējošu. Kā jau katrai lietai ir savi plusi un mīnusi.
Darba mērķis : noskaidrot par un pret viedokļus, par stingru audzināšanu un mācīšanu.
Turpmākajā tekstā es vēlētos izpētīt:
1. Zināšanu daudzums, ko iegūst
2. Disciplīnas problēmas
3. Patstāvtāvības iemācīšanos
4. Motivējošo stingrību
5. Bērnu emocionālo veselību
6. Vecāku neapmierinātība
7. Nepiemērotam vecumam, nepiemērots darbs
8. Fizisko aizskaršanu.…

Коментарий автора
Atlants