Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.06.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 1.
  • Реферат 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 2.
  • Реферат 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 3.
  • Реферат 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 4.
  • Реферат 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 5.
  • Реферат 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 6.
  • Реферат 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 7.
  • Реферат 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 8.
  • Реферат 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 9.
  • Реферат 'Viesmīlības servisa pakalpojumu kvalitāte', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Pakalpojumu kvalitātes jēdziens    4
  Kvalitatīva pakalpojuma galvenās iezīmes    6
  Kvalitātes līmenis    7
  Kvalitatīvu servisu veicinoši apstākļi    7
  Pakalpojumu kvalitātes vadība    8
  Kopsavilkums    9
  Literatūras saraksts    10
Фрагмент работы

Pakalpojumu kvalitātei viesmīlības sfērā ir ļoti būtiska nozīme, jo tieši no servisa un kvalitātes ir atkarīga viesmīlības industrijas nākotne. Kvalitāti nosaka tas, kā prece vai pakalpojums apmierina patērētāja vajadzības. Pakalpojuma kvalitātes izveidošana un uzturēšana ir komplicēts pasākums. Lai serviss darbotos uzņēmuma labā, nevis pret to, ir nepieciešams rūpīgi izvēlēts personāls, kam šis darbs ir sirdslieta, nevis piespiedu nodarbošanās.
Viesmīlības uzņēmumi cenšas piesaistīt arvien vairāk un vairāk patērētāju, izmantojot šī nolūka realizēšanai divus galvenos faktorus – cenu un kvalitāti. Uzņēmumu starpā ir liela konkurence, jo ir diezgan svarīgi, lai ikviens viesmīlības uzņēmums nodrošinātu saviem viesiem, pakalpojumu ņēmējiem augstāko pakalpojumu kvalitāti.…

Коментарий автора
Atlants