Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Образец документа 'Bērnu valodas īpatnības', 1.
  • Образец документа 'Bērnu valodas īpatnības', 2.
  • Образец документа 'Bērnu valodas īpatnības', 3.
  • Образец документа 'Bērnu valodas īpatnības', 4.
  • Образец документа 'Bērnu valodas īpatnības', 5.
  • Образец документа 'Bērnu valodas īpatnības', 6.
  • Образец документа 'Bērnu valodas īpatnības', 7.
Фрагмент работы

5.5. Neloģiski izveidots teikums
Man ir ļoti savi draugi – Leonards, 5 g.
Auskars bij ļoti ķēdīte – Elza, 3 g. 8 mēn.
5.6. Gramatiski nepareizs teikums
Es nekad neteicu tev (Es nekad neesmu teikusi tev) – Evelīna, 6 g.
Es arī sāp (Man arī sāp) – Liepa, 2 g. 3 mēn.

Brīvā daļa
1. Smieklīgi teksti, ko bērni teikuši
Vectētiņš laukos slauc govi, un bērns saka: „Vetēvs čurā! Mū čurā!” (Liepa, 2 g. 4 mēn.)
Tantei uzkrāsotas acis, bērns ieskatās acīs un saka: „Tev acis netīras.” ( Liepa, 2 g. 6 mēn.)
Saruna. „Liepa, cik tev gadu?” – „Trīs” – „Un cik brālītim?” – „Viņam nav gadu” (Brālītim tad bija nepilns gadiņš). (Liepa, 3 g.)
Liepa, vecmāmiņai pamanījusi kārpu, jautā: „Sāp?”- „jā, sāp.” Liepa: „Es arī sāp.” (Liepa, 2 g. 3 mēn.)
„Traktūrs pikaļi kūkus” (traktors ved piekabē kokus) (Klāvs, 2 g.)

Коментарий автора
Atlants