-
Kuģa reisa aprēķins
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Kuģa tehniski – ekonomiskie rādītāji | 3 |
2. | Ostu raksturojums | 4 |
3. | Reisa ilguma aprēķins | 4 |
4. | Kuģa stāvlaiku aprēķins | 5 |
5. | Kopējais reisa ilgums | 5 |
8. | Ūdens izlietojums reisam | 7 |
12. | Ostu maksas, navigācijas un aģentēšanas maksas | 9 |
13. | Tiešie izdevumi kopā par reisu | 10 |
14. | Netiešie izdevumi kopā par reisu | 10 |
15. | Pārējie izdevumi | 11 |
17. | Ienākuma aprēķins | 11 |
18. | Peļņas aprēķins reisa fraktam | 11 |
19. | Kuģa finansu darbības novērtējums | 12 |
Secinājumi | 13 |
Šim vienam kuģa reisam, maršrutu izvēlējos es pats. Parasti kuģu kompānijās šo darbu veic speciāli algoti darbinieki kuru uzdevums ir izlemt vai ir vērts uzņemties piedāvātās kravas pārvadāšanu. Bieži vien var gadīties tā, ka piedāvātais kravas daudzums ir mazs, bet attālums līdz vietai kur krava janogādā liels, tadējādi uzņemties šādu reisu nau izdevīgi.
Kuģa vērtības atmaksas termiņš ir atkarīgs no kuģa lieluma, pārvadājamās kravas veida, kuģošanas attāluma, kuģa tehniskā stāvokļa u.c.Dotajā gadījuma, ja tankeris kuģotu maršrutā Londona-Rīga ar kravas daudzumu 48531 tonnas(krava-jēlnafta) , tad tas savu vērtību atpelnītu 0.698 gados, kas ir ļoti īss atmaksas termiņš.
Ienākumu līmenis ir augsts. Tam par iemeslu ir augstās naftas cenas pasaules tirgū, kas aizvien turpina augt. …
Darbā tiek veikts kuģa reisa frakts aprēķins starp divām ostām un ar kuģa pārgājienu saistītās izmaksas: ostu maksas, degvielas patēriņš un izmaksas, kuģa stāvlaika aprēķins, tiešie un netiešie izdaevumi. Tiek aprēķināta frakts peļņa.
