Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.05.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 1.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 2.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 3.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 4.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 5.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 6.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 7.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 8.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 9.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 10.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 11.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 12.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 13.
  • Реферат 'Tūrisma mītņu veidi', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Tūristu mītņu teorētiskais aspekts    4
2.  Viesnīcu raksturojums    6
3.  Viesnīcu klasifikācija    8
  Nobeigums    12
  Izmantoto avotu saraksts    13
Фрагмент работы

Nobeigums
Viesnīcu klasifikācijas noteikšanā Latvijā pagaidām vēl ir brīvprātīga. Izejot šo klasifikāciju, katra viesnīca saņem novērtējumu savam iekārtojumam, atbilstībai. Katram tūristam ir savas prioritātes viesnīcu izvēlē. Apmeklējot kādu valsti, tūristam ir svarīgi zināt, ka viesnīcu līmenis var atšķirties dažādās valstīs.
Naktsmītnes spēlē lielu funkcionālo lomu, nodrošinot tūristus ar telpām, kas padara ceļošanu ērtu un komfortablu. Turklāt viesnīcas sniedz būtisku ieguldījumu kopējā apmeklētāju apmierinātībā tūristam nonākot galamērķī. Viesnīcām ir jānodrošina tāda veida pakalpojumi, kas apmierinātu esošos klientu un motivētu jaunus klientus braukt uz viesnīcu.
Luksusa viesnīcas tradicionāli nodrošina labāku aprīkojumu un pakalpojumus, kā arī pēdējo desmit gadu laikā, pieprasījums pēc luksusa viesnīcām pieaug arvien vairāk. Tāpēc izmitināšanas tirgū ir liela konkurence. Tūrisms ir svarīga starptautiska nozare, kas rada papildus ienākumus arī mazajām valstīm, bet tām nepieciešams rūpīgāk izpētīt arvien tirgus daļu, lai iekļūtu apritē.
Mazajās valstīs bieži vien viesmīlības nozare ir varāk attīstīta nekā lielajās valstīs. Jo valstis efektīvi plānos tūrisma aktivitātes, kā rezultātā daudz tūristi izvēlas braukt un palikta tajā valstī. Ilgstošu panākumu nodrošināšana tomēr ir atkarīga no rūpīgas mārketinga plānošanas, lai varētu tūristiem piedāvāt dažādas aktivitātes un iespējas kā pavadīt laiku un kur apmesties pa nakti.

Коментарий автора
Atlants