Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Spēļu teorija', 1.
  • Конспект 'Spēļu teorija', 2.
  • Конспект 'Spēļu teorija', 3.
  • Конспект 'Spēļu teorija', 4.
Фрагмент работы

Izmantojot spēles un lineārās programmēšanas uzdevuma ekvivalenci, atrast spēles cenu un abu pretinieku optimālās jauktās stratēģijas.
Kur: rindas nosaka spēles dalībnieka A stratēģijas (pavisam 3) un kolonas nosaka spēles dalībnieka B izvēlētās stratēģijas.

Seglu punkts nozīmē, ka atrisinājums iespējams tīrās stratēģijās, konkrēti: A3 un B2.
Šajā gadījumā spēlētājam A tiek garantēts ieņēmums vismaz 7, neatkarīgi kuru stratēģiju izvēlēsies spēlētājs B.
Spēlētājam B tiek garantēti izdevumi ne lielāki par 7, neatkarīgi kuru stratēģiju izvēlēsies spēlētājs A

Lai arī seglu punkts ir noteikts, tiek aprēķinātas uzņēmuma optimālās stratēģijas, izmantojot programmu „Lindo”. …

Коментарий автора
Atlants