Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Atskaite par praksi viesnīcā "Radisson Hotel Blu Latvia"', 1.
  • Отчёт по практике 'Atskaite par praksi viesnīcā "Radisson Hotel Blu Latvia"', 2.
  • Отчёт по практике 'Atskaite par praksi viesnīcā "Radisson Hotel Blu Latvia"', 3.
  • Отчёт по практике 'Atskaite par praksi viesnīcā "Radisson Hotel Blu Latvia"', 4.
  • Отчёт по практике 'Atskaite par praksi viesnīcā "Radisson Hotel Blu Latvia"', 5.
  • Отчёт по практике 'Atskaite par praksi viesnīcā "Radisson Hotel Blu Latvia"', 6.
Фрагмент работы

2.1. struktūra
Kā jau visām viesnīcām, tā arī Radisson Blu Hotel Latvia ir ļoti plaša darbinieku struktūra (skatīt „pielikums nr.1”). Viss tiek sadalīts pa blokiem, piemēram, istabu dienesta pakļautībā, kurā darbojas 96 cilvēki ir viesu uzņemšanas nodaļa un saimniecības nodaļa. Nodaļas dalās vēl sīkāk, piemēram, saimniecības nodaļa, kurā veicu praksi, dalās vēl sīkāk – saimniecības daļas pārziņi, to pakļautībā – istabenes. Veļas mazgātavas pārziņi, kuri atbild arī par veļas darbiniekiem. Kopā 8 cilvēki atbild par visiem blokiem viesnīcā – virtuve, ēdienu un dzērienu nodaļa, istabu dienests, konferenču un pasākumu centrs, pārdošanas un mārketinga nodaļa, finansu nodaļa, personāla daļa, tehniskā nodaļa.

2.2. saimniecības nodaļa
Saimniecības nodaļas, jeb HouseKeeping vadītāja un arī mana prakses vadītāja (no uzņēmuma) Anita Zalcmane atbild par 69 cilvēkiem, kas darbojas šajā nodaļā. Manuprāt, šis amats nav vienkāršs, lai strādātu šādā vietā ir jābūt ļoti lielai atbildības sajūtai, jo šī ir viena no svarīgākajām nodaļām viesnīcā.…

Коментарий автора
Atlants