Pieaugušo neformālās izglītības programmu piedāvājumu un īstenošanu nodrošina gan izglītības iestādes, gan privātpersonas (gan juridiskās, gan fiziskās).
Neformālā izglītība balstās uz partnerattiecībām starp skolotājiem un studentiem, kas neapšaubāmi veicina efektīvu mācīšanos komfortā atmosfērā, kuru dēvē par “veiksmes situāciju” (pēc L.S.Vigotska vārdiem).
Kā tiek organizēta neformālā izglītība.
Svarīgu lomu neformālajā izglītībā spēlē īpaša vide, kura tiek veidota noteiktiem pedagoģiskiem mērķiem. Īpašas izglītības vides veidošanas aktualizācijas pozīcija, pirmkārt, balstās uz L. Vigotski, kurš atzina sociālo vidi (vai drīzāk vidi kopumā ar dominējošu sociālo komponentu) kā galveno izglītības dominējošo faktoru. Viņš kā svarīgāko skolotāja uzdevumu noteica šādas vides izveidošanu.
…