Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.01.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Reklāmu iedarbība uz iedzīvotājiem', 1.
  • Реферат 'Reklāmu iedarbība uz iedzīvotājiem', 2.
  • Реферат 'Reklāmu iedarbība uz iedzīvotājiem', 3.
  • Реферат 'Reklāmu iedarbība uz iedzīvotājiem', 4.
  • Реферат 'Reklāmu iedarbība uz iedzīvotājiem', 5.
  • Реферат 'Reklāmu iedarbība uz iedzīvotājiem', 6.
Фрагмент работы

Visā pasaulē ir atzīts pieņēmums, ka mēdiji ir tā sauktā ‘ceturtā vara’, tūlīt aiz likumdevējas varas (valdības), tiesu varas un izpildvaras (tiesu sistēmas), tādēļ mediju ietekme būtu jāuzskata par būtisku. Masu mēdiju sniegtās informācijas patiesība, vai nepatiesība tieši ietekmē jebkuru Latvijas iedzīvotāju. Skatoties jebkuru televīzijas pārraidi, lasot jebkuru avīzi, klausoties jebkuru raidstaciju, cilvēki tiek iepazīstināti arī ar dažādām precēm un pakalpojumiem – tātad reklāmu.
Mūsdienu tirgus arvien vairāk tiek aizpildīts ar konkurēt spējīgām precēm un pakalpojumiem. Sakarā ar to notika straujš publicējamās reklāmas pieaugums. Taču lielajā reklāmas paziņojuma apjomā konkrēts vienas firmas sludinājums “nenostrādā”, tā kā tas zūd sev līdzīgo jūrā. …

Коментарий автора
Atlants