Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.10.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Integrācijas dažādie veidi', 1.
  • Презентация 'Integrācijas dažādie veidi', 2.
  • Презентация 'Integrācijas dažādie veidi', 3.
  • Презентация 'Integrācijas dažādie veidi', 4.
  • Презентация 'Integrācijas dažādie veidi', 5.
  • Презентация 'Integrācijas dažādie veidi', 6.
  • Презентация 'Integrācijas dažādie veidi', 7.
  • Презентация 'Integrācijas dažādie veidi', 8.
  • Презентация 'Integrācijas dažādie veidi', 9.
Фрагмент работы

Pasaules pedagoģijā praksē tiek lietoti arī vairāki citi integrācijas modeļi:
1. Kurss, kurā apvienoti vairāki mācību priekšmeti no vienas izglītojošas jomas. Tiek ietverti dažādi priekšmeti ar vienādu īpatsvaru un tie savstarpēji mijiedarbojas radot kvalitatīvu satura līmeni.
2. Apvienoti mācību priekšmeti no attālām izglītības jomām. Piemēram, speciālajos kursos «Matemātika un ekonomika», «Fizikas un ekonomika».
3. Ir iespējama integrācija, kurā nākamā tēma izriet no iepriekšējās. Veido tās paplašinājumu un padziļinājumu, piemēram, tēma «Pilsētas vēsture» izraisa nepieciešamību apgūt tēmas «Ekonomika», «Ģeogrāfija».
4. Zināšanas tiek integrētas ap dažu mācību priekšmetu kopīgiem objektiem.
5. Mācību priekšmeti un kursi tiek grupēti ap sociāli nozīmīgu problemātiku vai sadarbības attīstības likumiem.
6. Kā integrējošs faktors var kalpot mācību satura komponeti, kuri iekļauti citā kontekstā.
7. Matemātika var kalpot kā integrējošs faktors saistībā ar citiem mācību priekšmetiem, gan radniecīgiem, gan attālākiem.
8. Par integrējošu faktoru arvien vairāk tiek uzskatīta informātika, ne tikai kā mācību priekšmets, bet arī kā specifiska joma mācību saturā, veidojot skolēna apziņā priekšstatu par pasauli kā vienotu informācijas lauku.

Коментарий автора
Atlants