Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.11.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Pedagoģiskā psiholoģija', 1.
  • Реферат 'Pedagoģiskā psiholoģija', 2.
  • Реферат 'Pedagoģiskā psiholoģija', 3.
  • Реферат 'Pedagoģiskā psiholoģija', 4.
  • Реферат 'Pedagoģiskā psiholoģija', 5.
  • Реферат 'Pedagoģiskā psiholoģija', 6.
  • Реферат 'Pedagoģiskā psiholoģija', 7.
  • Реферат 'Pedagoģiskā psiholoģija', 8.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
3.  Pedagoģiskā psiholoģija   
4.  Noteikumu nozīme bērnu dzīvē   
5.  Soda izmantošana audzināšanā   
6.  Aktīva uzklausīšana darbībā kā svarīgs nosacījums savstarpējai sapratnei   
Фрагмент работы

Es – vēstījuma nozīme pozitīvas saskarsmes veidošanā.
Komunikatīvā kompetence ir spēja sasniegt mērķi konkrētā komunikācijas situācijā, spēja izvēlēties efektīvāko veidu, vai ceļu vislabāko rezultātu sasniegšanai. Spēju būt kompetentam komunikācijā nodrošina saskarsmes kompetenču apgūšana. Tomēr, ne mazāk svarīgas ir cilvēka personības iezīmes un raksturojumi. Vai Jūsu pieredzē ir gadījumi, kad cilvēki, kuri teorētiski ir ļoti zinoši par saskarsmes procesu, paņēmieniem, stratēģijām, ir ieguvuši sertifikātus saskarsmes kompetenču apgūšanā, reālajā dzīvē nespēj veidot kvalitatīvas attiecības ar apkārtējiem cilvēkiem? Acīmredzot, zināšanas par saskarsmi pašas par sevi vēl nenodrošina komunikatīvo kompetenci. Viena no centrālajām personības iezīmēm ir attieksme pašam pret sevi, jeb pašvērtējums. Pašvērtējums ir savas kompetences un vērtības mērs, atslēga sekmēm un veiksmes izjūtai. Pašvērtējums veidojas bērnībā un ietekmē visu turpmāko cilvēka dzīvi , arī attieksmi pret citiem cilvēkiem. Pozitīvam pašvērtējumam ir vistiešākā saistība ar laimes izjūtu, turpretī negatīvs pašvērtējums rada nevajadzīgus ierobežojumus, problēmas un stresu. Ģimenē, skolā un arī sabiedrībā pašvērtējuma nozīme bieži netiek pienācīgi novērtēta.
No apkārtējiem mēs varam saņemt vēstījumus, kuri liek mums justies vērtīgiem, nozīmīgiem, talantīgiem, spējīgiem, vai arī tieši pretēji – tie liek mums justies nenozīmīgiem, nekompetentiem, nevarošiem. Ir vērtējumi, kuri mums iedod drosmi un ir vērtējumi, kuri atņem drosmi. Īpaši nozīmīgi ir tie vērtējumi, kurus mēs saņemam no cilvēkiem, kuri mums ir īpaši nozīmīgi, un kuru viedoklis mums ir svarīgs (vecāki, skolotāji, vienaudži).…

Atlants