Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 1.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 2.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 3.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 4.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 5.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 6.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 7.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 8.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 9.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 10.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 11.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 12.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 13.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 14.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 15.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 16.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 17.
  • Реферат 'Tirgus līdzsvars un tā problēmas tūrisma tirgū', 18.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  TIRGUS LĪDZSVARA VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    3
  VALSTS NOTEIKTĀS FIKSĒTĀS CENAS    4
  LĪDZSVAROTA TIRGUS CENA    7
  TIRGUS LĪDZSVARA NEIESTĀŠANĀS    8
  TIRGUS LĪDZSVARA STABILITĀTE    10
  TŪRISMA TIRGUS LĪDZSVARS    11
  TŪRISMS KOPĒJĀS EKONOMIKAS LĪDZSVARA KONTEKSTĀ    16
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    19
Фрагмент работы

Lai noskaidrotu, kā notiek saimniecisko vienību darbības saskaņošana tirgū, tiek skatīts tirgus, kur valda pilnīga konkurence.
Tirgus līdzsvars veidojas atkarībā no pieprasījuma un piedāvājuma proporciju līdzsvara. Šo procesu uzskatāmi var attēlot grafiski, attēlojot vienā koordinātu plaknē tirgus pieprasījuma un piedāvājuma līknes. Pieprasījuma un piedāvājuma līknes rāda, cik lielu daudzumu vienlaicīgi pircēji iegādāsies un pārdevēji piedāvās par dažādām cenām.
Cena, kuru veido punkts L sauc par tirgus jeb līdzsvara cenu. Daudzumu (Q) sauc par līdzsvara ražošanas apjomu. Mehānisms, kas nodrošina līdzsvara cenas veidošanos tirgū sauc par konkurenci.
Tirgū dažādu faktoru ietekmē notiek pieprasījuma un piedāvājuma izmaiņas, tad arī tirgus cena mainās. Tā samazinās, ja piedāvājums palielinās, bet pieprasījums paliks nemainīgs.
Tirgus cena paliks nemainīga, ja pieprasījums palielināsies, bet piedāvājums paliks nemainīgs
Tirgū var būt arī situācija, ka vienlaikus notiek pieprasījuma un piedāvājuma izmaiņas. Preces un pakalpojumi par līdzsvara cenu tiek pārdoti pilnīgas konkurences apstākļos. Tas ir tāpēc, ka tad pārdod vienveidīgu jeb standartizētu produkciju (piem., Naftu), kuru ražo uzņēmumi, kas ir neatkarīgi viens no otra. Šādā gadījumā, ja arī pārdevējs paaugstinātu preces cenu virs tirgus līmeņa, tas neietekmētu kopējo apjomu un tirgus cenu. Atsevišķs ražotājs ir iekļauts tirgus spēku varā un tirgus viņam diktē cenu. Prasīt augstāku cenu par līdzsvara ir bezjēdzīgi.…

Коментарий автора
Atlants