Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.12.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 1.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 2.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 3.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 4.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 5.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 6.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 7.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 8.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 9.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 10.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 11.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 12.
  • Реферат 'Vēsturiskā mīta izmantošana patēriņa sabiedrībā Izpēti dažu vēstures', 13.
Фрагмент работы

Kāds ir preces dizains?
Mūsdienu produkcijas dizainā izmantots 20. gadsimta 20.–30. gadu reklāmām raksturīgais vizuālais stils, piemēram, melnbalti zīmējumi, kas rada asociācijas ar 20.–30. gadu preču reklāmām avīzēs un žurnālos, šo reklāmu atslēgas vārdi, piemēram, “eksports”, vecas fotogrāfijas, mode vai 20.–30. gadu vēstures perioda tautā populārs apzīmējums “ulmaņlaiki”. Tādā veidā mūsdienu pro- dukts iegūst 20.–30. gadu t.s. “brīvvalsts” vizuālu izskatu vai ar savu nosaukumu atgādina par šo Latvijas vēstures laika posmu.…

Коментарий автора
Atlants