Оценка:
Опубликованно: 22.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Integrēta nodarbība matemātikā', 1.
  • Конспект 'Integrēta nodarbība matemātikā', 2.
  • Конспект 'Integrēta nodarbība matemātikā', 3.
  • Конспект 'Integrēta nodarbība matemātikā', 4.
  • Конспект 'Integrēta nodarbība matemātikā', 5.
  • Конспект 'Integrēta nodarbība matemātikā', 6.
  • Конспект 'Integrēta nodarbība matemātikā', 7.
Фрагмент работы

„Kā jūs bērni domājat, no kuras figūras mēs varētu uztaisīt putniņam mājiņu? No kuras jumtiņu? Un no kuras durtiņas?” Bērni kopā ar skolotāju noskaidro, ka jumtiņu taisīs to trijstūra, mājiņu no kvadrāta un durtiņas no aplīša. Bērni salīmē putna būrīti no savām izgrieztajām detaļām. Skolotāja palīdz bērniem, kuriem ir radušās problēmas līmējot. Kad mājiņas ir salīmētas, skolotāja ar caurumduri jumtiņa augšgalā izdur caurumus, lai bērni var izvērt diedziņu. Skolotāja aicina bērnus iekarināt putnu būrīšus koka zarā pie saviem iepriekšējā dienā izveidotajiem putniņiem, lai katram putniņam būtu sava mājiņa.

Pastaiga.
Bērni kopā ar skolotāju pastaigas laikā izvēlas visskaistāko koku, kurā iekarināt skolotājas līdzi atnesto putnu būrīti. Bērni pastaigas laikā mēģina daba saskatīt nodarbības laikā iepazītās figūras (māja – četrstūris, saule – aplis, bumba – aplis u.t.t.)
Rotaļa – Visi stāv aplī, skolotāja nosauc vienu krāsu, piemēram, sarkanu, un apkārt aplim skrien tie bērni, kuriem mugurā ir kaut kas sarkans. Skolotāja sauc krasas tik ilgi, kamēr izskrējuši būs visi bērni. Šo rotaļu pēc bērnu vēlmēm var atkārtot vēlreiz.

Коментарий автора
Atlants