Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.09.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mikrovides un makrovides faktori', 1.
  • Конспект 'Mikrovides un makrovides faktori', 2.
  • Конспект 'Mikrovides un makrovides faktori', 3.
Фрагмент работы

Pie uzņēmuma MIKROVIDES jeb tuvākās apkārtējās vides faktoriem ir pieskaitāmi:
1.Uzņēmuma specializētās iekšējās struktūras:
Mārketings ir īpaša uzņēmuma darbības funkcija, ko mēdz apzīmēt ar patērētāju vajadzību apmierināšanu. Tā ir katra uzņēmuma filozofija, kā apmierināt klienta vajadzības un vēlmes, lai gūtu peļņu.
Personāldaļa nodrošina uzņēmumu ar darbaspēku u.c. cilvēku resursiem. Tajā ietilpst visas uzņēmuma vadības darbības.
Finansu un grāmatvedības uzskaite. Tas ir uzņēmuma finansu nodrošinājums un sadale, finansu rādītāju apkopošana, apstrāde un analīze. …

Коментарий автора
Atlants