Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.04.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 1.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 2.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 3.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 4.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 5.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 6.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 7.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 8.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 9.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 10.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 11.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 12.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 13.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 14.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 15.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 16.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 17.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 18.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 19.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 20.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 21.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 22.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 23.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 24.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 25.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 26.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 27.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 28.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 29.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 30.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 31.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 32.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 33.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 34.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 35.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 36.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 37.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 38.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 39.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 40.
  • Реферат 'AS "Hansabanka" pakalpojumu klāsta analīze', 41.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Komercbanku operāciju un pakalpojumu klasifikācija    5
1.1.  Komercbanku operāciju klasifikācija    5
1.2.  Noguldījumu darījumi    6
1.3.  Kredītoperācijas    8
1.4.  Investīcijas    10
1.5.  Skaidras un bezskaidras naudas operācijas    11
1.6.  Attālināto operāciju veikšanas sistēmas un citi bankas pakalpojumi    13
2.  A/S Hansabankas produktu klāsta raksturojums    15
2.1.  A/S Hansabanka pakalpojumu klāsts    15
2.2.  A/S Hansabanka kredīti un to veidi    16
2.3.  A/S Hansabanka maksājuma kartes    21
2.4.  Bankas pasīvās operācijas    25
2.5.  Klientu kontu atvēršana    29
2.6.  Klientu kontu slēgšana    30
3.  Hansabankas darbības apskats 1999. – 2003.g.    32
4.  Komercbanku produktu klāsta attīstības tendences Latvijā    36
  Secinājumi un priekšlikumi    40
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    42
Фрагмент работы

Latvijā šodien darbojas daudz komercbanku, un piedāvājot vienādus pakalpojumus, katra no tām cīnās par saviem klientiem. Klientu uzkrājumi un noguldījumi ir viens no resursu avotiem komercbankās, tāpēc tās cenšas piesaistīt pēc iespējas vairāk noguldītāju (klientu).
Banku darbība atšķiras no vairuma citu nozaru, jo banku izdzīvošana ir ļoti atkarīga no to klientu uzticības tām. Uzticība ir nepieciešama, lai piesaistītu no klientiem līdzekļus, par kuriem tiek maksāti procenti un kuri tiek aizdoti citiem klientiem uz augstākiem procentiem. Bankas ir katras valsts ekonomikas centrā, jo tās novirza naudu no piegādātājiem uz investoriem vai uzņēmējiem, kas ražo preces un pakalpojumus un rada darbavietas. Ja banku sarežģījumu dēļ cilvēki glabātu savus ietaupījumus ārpus finansu sistēmas, tas nodarītu ievērojamus zaudējumus visai valsts ekonomikai un kaitētu sabiedrības labklājības izaugsmei.
Manuprāt, bankās spilgti atspoguļojas jebkuras valsts ekonomikas attīstība. Vērtējot banku klientu aktivitāti, var spriest, cik aktīva ir biznesa vide kopumā, cik attīstīta un gatava dažādām finansu iespējām ir sabiedrība, kurā sektorā ir augšupeja un, kur, iespējams, – krīze. Var teikt, ka Latvija vēl ir valsts ar nelielu pieredzi tirgus ekonomikā. Bankas Latvijā var uzskatīt par attīstības procesa pionieriem jauno tehnoloģiju ieviešanā, jaunu pakalpojumu izstrādāšanā un ieviešanā. Šis darbs, kā arī darbs klientu izglītošanā finansu sfērā var būt un ir nozīmīgs Latvijas valsts ekonomikas attīstībai.
Tā kā Hansabanka ir pievērsusies jaunu tehnoloģiju attīstībai un mūsdienīgiem pakalpojumiem, sava darba analīzei izvēlējos to kā vienu no Latvijas komercbankām, uzzinot arī vairāk par banku struktūru un ekonomiku.…

Коментарий автора
Atlants