Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 1.
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 2.
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 3.
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 4.
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 5.
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 6.
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 7.
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 8.
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 9.
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 10.
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 11.
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 12.
  • Конспект 'Izglītības pētniecība. Eksāmena jautājumi', 13.
Фрагмент работы

Zinātne – maksimāli sistematizētu un maksimāli pārbaudītu zināšanu par pasauli iegūšana, šo zināšanu kopa.
Ir ļoti daudzi skaidrojumi tam, kas ir zinātne un ar ko nodarbojas zinātnieki. Amerikāņu psihologa A. Maslova definētās zinātnes funkcijas:
1. Problēmu meklēšana, jautājumu uzdošana, hipotēžu izvirzīšana.
2. Pārbaude, noskaidrošana, izmēģināšana; hipotēžu pārbaudes, to apstiprināšana un noliegšana; eksperimentu izstrāde un veikšana, faktu savākšana.…

Коментарий автора
Atlants