Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Klases audzinātāja stunda', 1.
  • Конспект 'Klases audzinātāja stunda', 2.
  • Конспект 'Klases audzinātāja stunda', 3.
  • Конспект 'Klases audzinātāja stunda', 4.
  • Конспект 'Klases audzinātāja stunda', 5.
Фрагмент работы

Nosaukums: Cilvēks – labais un ļaunais.
Esmu saskārusies skolā ar to, ka klasē ienāk jauni skolēni un tādēļ var briest nesaskaņas. Kā klases audzinātāja pirms tam runātu par atbildību, par konflikta atrisināšanas soļiem, kā arī par katra pašcieņu, bet šoreiz vēlējos parādīt, ka katram cilvēkam ir divas puses.
Mērķi:
1.Likt iepazīt un pārdomāt garīgās vērtības;
2.Mācīt pārdomāt cilvēku dabas un sabiedrības pozitīvos un negatīvos aspektus.
3.Ļaut apsvērt – kā padarīt pasauli labāku, īpaši uzsverot gaisotni klasē.
Norise:
1.Vispirms palūdzu uz baltas lapas uzvilkt savu plaukstu kontūras, vienā ierakstīt vērtības, kuras Tu augstu vērtē, otrā tās, kuras Tev nav pieņemamas, bet gar plaukstas ārējo malu liku sarakstīt vārdus, kuri raksturo Tevi.
2.Intervija un tās tēma: „Vieglāk būt labam vai vieglāk dzīvot tad, ja ignorē citus”. Skolēniem tiek atļauts brīvi pārvietoties pa klasi, lai atrastu otru skolēnu, kuram viņš vēlētos uzdot piedāvāto intervijas jautājumu. Skolēnam jāiegūst pēc iespējas pilnvērtīgāka atbilde.…

Коментарий автора
Atlants