Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.07.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 1.
  • Конспект 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 2.
  • Конспект 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 3.
  • Конспект 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 4.
  • Конспект 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 5.
  • Конспект 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 6.
  • Конспект 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 7.
  • Конспект 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 8.
  • Конспект 'Didaktikas teorijas. Kognitīvisma un biheiviorisma teoriju salīdzinājums', 9.
Фрагмент работы

Mācību procesa posmi jeb secība.
Kognitīvisma teorija.
Dž. Brunera mācīšanās modelis nenoliedz stimula un situācijas nozīmi, analizē procesu, kas nodrošina S – R (situācijas – reakcijas) iestāšanos – paša skolēna zināšanas, prasmi, attieksmi. Skolēna uzvedība nav vienkāršots stimula rezultāts, tā ir sarežģīta aktivitāte, kas aptver trīs svarīgākos kognitīvos procesus: informācijas apgūšana, operēšana ar informāciju, tās transformēšana, transformācijas atbilstības pārbaude.
Mācīšanās virzās no priekšspēles ar objektiem pie uztveres izkopšanas un beidzot pie notikumu verbāliem apcerējumiem.
Lai apgūtu jauno virzība no zināmā uz nezināmo, ievērojot pakāpeniskumu.

Коментарий автора
Atlants