Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.01.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 1.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 2.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 3.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 4.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 5.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 6.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 7.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 8.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 9.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 10.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 11.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 12.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 13.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 14.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 15.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 16.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 17.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 18.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 19.
  • Презентация 'Prasme klausīties un prasme uzdot jautājumus', 20.
Фрагмент работы

Cilvēki mēdz būt slikti klausītāji ļoti dažādu iemeslu dēļ, bieži vien tas ir vai nu aiz noguruma, garlaicības, vai slinkuma, bet pārsvarā – ieraduma dēļ.
Roberts Montgomerijs ir norādījis uz piecām paviršas klausīšanās pazīmēm:
1) Runātāja pārtraukšana
2) Secinājumu izteikšana
Cilvēks vidēji runā 120 līdz 180 vārdus minūtē, taču klausīties un domāt cilvēks var apmēram trīs līdz četras reizes vairāk – vairāk par 800 vārdus minūtē.
Tādējādi sarunas laikā, ļoti bieži klausītāja domas aizceļo tālu projām.

3) Runātāja steidzināšana.
Mūsdienās cilvēki ir ļoti pārslogoti – darbs, mājas, bērni, draugi, mācības, sabiedriskās aktivitātes... viņi ir nepārtrauktā steigā, tāpēc gadījumā, ja runātājs ir samērā lēns un nesteidzīgs, klausītājam ir grūti būt mierīgam un pacietīgam.
4) Pasīva klausīšanās.
5) Neuzmanība.
Klausīšanās prasa aktīvu koncentrēšanos un uzmanību.
Koledžas psiholoģijas kursa studentiem lūdza atzīmēt viņu tā brīža domas dažādos lekcijas momentos.




Коментарий автора
Atlants