Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.10.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Integrācijas realizācija pedagoģiskajā procesā dienas gaitā', 1.
  • Конспект 'Integrācijas realizācija pedagoģiskajā procesā dienas gaitā', 2.
  • Конспект 'Integrācijas realizācija pedagoģiskajā procesā dienas gaitā', 3.
  • Конспект 'Integrācijas realizācija pedagoģiskajā procesā dienas gaitā', 4.
  • Конспект 'Integrācijas realizācija pedagoģiskajā procesā dienas gaitā', 5.
Фрагмент работы

Skolotāja rāda bērniem multfilmu par to, ka cilvēks rūpējas par putniem ziemā. Skolotāja stāsta, ka cilvēku gatavotās putnu barotavas ir dažādas. Ļoti svarīgi, lai barotavai ir jumts, kas
pasargā barību no samirkšanas, svarīgi, lai ieeja barotavā netiktu aizputināta, lai putni varētu viegli piekļūt barībai, lai barības resursi būtu vienkārši atjaunojami un lai putnu barotavas nebaidītu
putnus (bez plīvojošām detaļām utt.).
Tad skolotāja aicina bērnus izgatavot pašdarinātus putnu barotavas. Par pamatu, skolotāja aicina izmantot kartona piena paku. Tā kā putnu ir ļoti daudz arī barotavas ir jāizgatavo daudz, tāpēc katrs bērns darbojas patstāvīgi, ja ir nepieciešama palīdzība, skolotāja ar prieku to sniedz. Bērnam ir jāizgriež lodziņu pienā pakā. Tiem, kuriem ir grūti izgriezt lodziņu pienā pakā, skolotāja ar īlēnu izdur pakai lodziņu (kvādrata vai riņķa forma). Bieži izdurti caurumi pienā pakā atvieglo bērniem griezt lodziņu ar šķērēm. Lai putni barotavu ātrāk pamanītu, bērni pēc vēlēšanas izkrāso piena paku ar guaša krāsam, lai tā pārtaptu par putnu barotavu vai to arī "izrotā" ar pīlādžiem, noziedējušām saulespuķēm, u.tml.
Kad putnu barotavas ir gatavas, skolotāja aicina bērnus vert dziju caurumos, kas ir piena pakas augšā (mazs caurums ir iepriekš izgriezts), lai ar dzijas palīdzību, bērni un skolotāja varētu
piestiprināt barotavas koku zaros. Kad darbs ir paveikts, skolotāja aicina bērnus pastāstīt, ko barotavās putniem var ielikt, lai
putni būtu paēduši ziemā. Skolotāja pievērš bērnu uzmanību, ka putnu barība nedrīkst būt ne sāļa, ne salda, jo tāda barība kaitē putnu vēderiem (gremošanai).
Skolotāja aicina bērnus doties ārā, lai izkarinātu pašdarinātas putnu barotavas koku zaros un iebērtu tajās ēdāmo (putraimi, sēklas, maizes šķēlīti eļļā, izvārītas pupas, zirņi, auzu pārslas utt.).
Katrs bērns ieber ēdāmo savā putnu barotavā un kopīgi izkārinā putnu barotavas koku zaros. Bērni izjūt lielu gandarījumu par paveikto. Bērni stāsta savas emocijas, sajūtas, pauž viedokli par to, kurā putnu barotavā, putniņam patiks vislabāk.…

Коментарий автора
Atlants