Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.04.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Конспект 'Integrēta mācību stunda 2.klasei ar dabaszinību dominanti', 1.
  • Конспект 'Integrēta mācību stunda 2.klasei ar dabaszinību dominanti', 2.
  • Конспект 'Integrēta mācību stunda 2.klasei ar dabaszinību dominanti', 3.
  • Конспект 'Integrēta mācību stunda 2.klasei ar dabaszinību dominanti', 4.
  • Конспект 'Integrēta mācību stunda 2.klasei ar dabaszinību dominanti', 5.
  • Конспект 'Integrēta mācību stunda 2.klasei ar dabaszinību dominanti', 6.
Фрагмент работы

Skolotāja darba lapa
1. Skolēni stāv puslokā, sasveicinās, metot viens otram baltu kamoliņu un sakot novēlējumu šai dienai.
2. Lai uzzinātu par ko šajā nodarbībā runāsim, skolotāja uzdod mīklas.
• Balts atnāk, melns aiziet. /sniegs/
• Gulbji skrien, spalvas put. /sniega mākonis/
• Mazi balti putniņi pielaižas pilni žogi, atnāk spožais – apēd visus. /sniegs un saule/
3. Ko Jūs jau zināt par sniegu un ko vēl gribētu uzzināt? Skolotāja raksta uz tāfeles, klāt pierakst skolēnu vārdu, kurš to ir teicis. Izlasīsim ko mums grāmata stāsta par sniegu (sk.pielikumā nr.1.).
4. Skolotāja uz tāfeles uzraksta – SNIEGS – aicina skolēnus izdomāt un uzrakstīt uz tāfeles sniega īpašības.
5. Skolēni sadalās divās grupās (izlozējot kartiņas). Viena grupa no teksta izraksta ticējumus par sniegu. Otra grupa atrod un savieno ticējumu pusītes pareizi (sk.pielikumā nr.2., nr.3.).
Skolēni prezentē darbus.
Jautājumi pārrunai par ticējumiem -
• Kādēļ cilvēki izdomā ticējumus?

Коментарий автора
Atlants