Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.10.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Manas atmiņas raksturojums un iegaumēšanu veicinošas darbības', 1.
  • Эссе 'Manas atmiņas raksturojums un iegaumēšanu veicinošas darbības', 2.
  • Эссе 'Manas atmiņas raksturojums un iegaumēšanu veicinošas darbības', 3.
Фрагмент работы

Es uzskatu, ka man mana atmiņa ir arī jātrenē. Es pa retam mēdzu risināt krustvārdu mīklas, pildīt sarežģītus matemātikas uzdevumus vai spēlēt atmiņas spēles. Protams, pie atmiņas trenēšanas skaitās arī mācīšanās. Man par savu atmiņu ir jārūpējas, lai arī pēc daudziem gadiem tā būtu pietiekami laba.
Nobeigumā varu teikt, ka mana atmiņa ir laba, es nemēdzu aizmirst lietas, kas ir svarīgas, kā arī es zinu, ka atmiņa ir jātrenē, jo ar sliktu atmiņu nav iespējama pilnvērtīga dzīve.

Iegaumēšanu veicinošās darbības
Iegaumēšana ir ļoti svarīgs process apgūstot kaut ko jaunu. Ar šī procesa palīdzību tiek izdalīta nepieciešamā informācija un ievietota atmiņā. Katram pašam ir jāizvēlas kā šo procesu uzlabot. Lūk, daži piemēri, kas veicina iegaumēšanas spējas uzlabošanos:
• Vizualizēšana – var mēģināt iztēloties kā visa darbība notiek, piemēram, ja jāiegaumē pasaka, pēc tās izlasīšanas var mēģināt visu notikumu gaitu vizualizēt. Šis paņēmiens noder cilvēkiem, kam ir izteikta redzes atmiņa.

Коментарий автора
Atlants