Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.03.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'AS "Latvijas Balzams"', 1.
  • Презентация 'AS "Latvijas Balzams"', 2.
  • Презентация 'AS "Latvijas Balzams"', 3.
  • Презентация 'AS "Latvijas Balzams"', 4.
  • Презентация 'AS "Latvijas Balzams"', 5.
  • Презентация 'AS "Latvijas Balzams"', 6.
  • Презентация 'AS "Latvijas Balzams"', 7.
Фрагмент работы

Vispārīgā vide
Politiskie faktori.
AS “Latvijas balzams” neauditētais neto apgrozījums 2020. gada pirmajā pusgadā sasniedza 30,2 miljonus eiro, kas ir par 10,7% mazāk nekā attiecīgajā periodā 2019. gadā, ko galvenokārt ietekmējusi COVID-19 pandēmijas situācija daudzās pasaules valstīs un nacionālo valdību ieviestie ierobežojumi.
Latvijas balzams, kas savu produkciju eksportē uz Krieviju, jau cieš zaudējumus – gan partneru nogaidošas pozīcijas, gan rubļa kursa svārstību dēļ.
Latvijā tika celta akcīzes nodokļa likme. Izmaiņas redzamas alkoholisko dzērienu plaukta cenās.

Konkurences vide
Latvijā alkohola nozarē ir ļoti intensīva konkurence, tāpēc uzņēmumiem ir jābūt tālredzīgiem, elastīgiem un spējīgiem piemēroties mainīgajam pieprasījumam un tirgus situācijai.
Papildu alkohola ražotājiem un zināmiem zīmoliem, arī tirdzniecības ķēdes attīsta savus zīmolus.
Tirgū daudz ārvalstu ražotāju piedāvājumu.

Коментарий автора
Atlants