Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 1.
  • Реферат 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 2.
  • Реферат 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 3.
  • Реферат 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 4.
  • Реферат 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 5.
  • Реферат 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 6.
  • Реферат 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 7.
  • Реферат 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 8.
  • Реферат 'Sākumskolas vecumposma bērnu psihiskās attīstības īpatnību raksturojums', 9.
Фрагмент работы

Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības robežas nosaka bērna individuālās attīstības līmenis un īpatnības. Katram vecumposmam ir savas raksturīgas īpatnības. Skolas vecumā par vadošo darbību kļūst mācīšanās, kas sekmē zinātņu pamatu apguvi. Šajā laikā galvenokārt attīstās izziņas procesi un intelektuālā sfēra. Psihes jaunveidojums ir psihisko procesu pašregulācija, tīšie procesi, darbības iekšējā plāna izveide. Vecumposms beidzas ar 12 gadu krīzi.
Bērna izziņas procesu pārkārtošanās sākas līdz ar iestāšanos skolā. Jauni rādītāji saistās ar visu izziņas procesu pārkārtošanos no netīšajiem uz tīšajiem procesiem. Perioda beigās visiem bērniem vajadzētu spēt pašiem kontrolēt savu uzmanību, iegaumēšanu, reproducēšanu. …

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants