-
Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā
TOP 500
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Teorētiskie aspekti par rotaļu nozīmi | 8 |
1.1. | Lomu rotaļas nozīme bērnu attīstībā | 8 |
1.2. | Bērnu vecumposma raksturojums | 12 |
1.3. | Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3. vecumposmā | 15 |
2. | Empīriskais pētījums par bērnu emocionālo attīstību lomu rotaļā 3. vecumposmā | 20 |
2.1. | Pētījumā izmantotās metodes un pētījuma plāns | 20 |
2.2. | Pētāmās grupas bērnu raksturojums pētījuma sākumā | 22 |
2.3. | Pētījuma norises apraksts | 28 |
2.4. | Pētāmās grupas bērnu raksturojums pētījuma beigās | 40 |
Secinājumi | 48 | |
Priekšlikumi | 49 | |
Literatūras un citu avotu saraksts | 50 | |
Pielikumi | 52 |
Darba mērķis: ir teorētiski pētīt un praktiski analizēt, kā lomu rotaļas veicina vecākās
pirmsskolas vecuma bērnu emocionālo prasmju attīstību.
Pētījuma priekšmets: lomu rotaļas un to ietekme uz bērnu emocionālo attīstību.
Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā.
Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tika aplūkota un analizēta
lomu rotaļas nozīme bērnu attīstībā, īpaši akcentējot to nozīmi bērnu emocionālajā attīstībā,
kā arī analizēta vecākās pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības. Otrajā-
empīriskajā daļā, tika veikts pētījums par lomu rotaļu nozīmi bērnu emocionālajā attīstībā.
Pētījums tika veikts, izmantojot pedagoģisko novērošanu pirmsskolas izglītības iestādes
sagatavošanas grupā, kurā piedalījās 12 bērni. Lai izvērtētu bērnu emocionālo prasmju
attīstību, tika izstrādāti kritēriji un mērķtiecīgi izvēlētas lomu rotaļas.
Pētījuma rezultāti apstiprināja izvirzīto pētījuma jautājumu- lomu rotaļas veicina bērnu
emocionālo attīstību pirmsskolas izglītības trešajā vecumposmā.…
Kvalifikācijas darbs par tēmu ''Lomu rotaļu nozīme bērnu emocionālajā attīstībā 3.vecumposmā''. Darbs tika aizstāvēts uz 9, recenzenta vērtējums arī 9.
Materiāls ir PDF formātā.
