.
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 1.
  • Реферат 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 2.
  • Реферат 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 3.
  • Реферат 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 4.
  • Реферат 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 5.
  • Реферат 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 6.
  • Реферат 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 7.
  • Реферат 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 8.
  • Реферат 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 9.
  • Реферат 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 10.
  • Реферат 'Skatupunktu orientēta prasību definēšanas metode', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    4
1.1.  Prasību inženierija, tās būtība    4
2.  VORD metodoloģija    5
3.  Organizācijas apraksts    6
4.  Informācijas sistēmas prasību specifikācija    7
4.1.  Sistēmas apraksts    7
4.2.  Skatupunktu identificēšana    7
4.3.  Skatupunktu hierarhija    8
4.4.  Skatupunktu informācija    8
4.5.  Skatupunktu darbības shēma    10
5.  Secinājumi    11
6.  Literatūras saraksts    12
Фрагмент работы

Prasību inženierija ir process, kas ietver izvērstas prasības. Šo procesu lieto, lai sasniegtu gaidāmo rezultātu un tas pakļautos aplikācijas sfērai. Sistēmai ir daudzas ieinteresētas puses ar dažādām prasībām. Tiek veiktas vairākas vispārējās aktivitātes kopējam procesam:
Prasību noskaidrošana
Prasību analīze
Prasību novērtēšana
Prasību vadīšana1
Prasību inženierijas galvenie posmi ir:
prasību noskaidrošana,
prasību analīze,
prasību apstiprināšana.2
2. VORD metodoloģija
Skatupunktu – orientēta prasību definēšanas (VORD) metode tiek konstruēta kā uz pakalpojumiem – orientēta prasību struktūras noskaidrošana un analīze.1
VORD procesu modelis ir skatupunktu (viewpoints) orientēts modelis, kas tiek konstruēts no četriem aspektiem:
skatupunktu identificēšana (SP, kas saņem sistēmas specifiskos pakalpojumus un identificē pakalpojumus, kurus nodrošina katrs SP),
skatupunktu strukturēšana (SP hierarhija),
skatupunktu dokumentācija,
skatupunktu sistēmu plānošana.…

Коментарий автора
Atlants