2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 4 | |
1. | MĀRKETINGA TEORĒTISKIE ASPEKTI | 6 |
1.1. | Mārketinga jēdziens | 7 |
1.2 | Mārketinga komunikāciju komplekss | 13 |
1.2.1. | Reklāma | 13 |
1.2.2. | Sabiedriskās attiecības | 14 |
1.2.3. | Noieta veicināšana | 15 |
1.2.4. | Tiešā pārdošana | 15 |
1.3. | Mārketinga nozīme uzņēmumā | 16 |
1.4. | Papildus Mārketinga aktivitāšu iespējas uzņēmumā | 19 |
2. | UZŅĒMUMA ‘BalticTravelnews.com’ RAKSTUROJUMS | 20 |
3.. | SIA ‘Travelnews.lv’ MĀRKETINGA AKTIVITĀTES | 23 |
3.1. | Reklāma uzņēmumā ‘Travelnews.lv’ | 25 |
3.2. | Sabiedriskās attiecības uzņēmumā ‘Travelnews.lv’ | 26 |
3.3. | Noieta veicināšana uzņēmumā ‘Travelnews.lv’ | 27 |
3.4. | Tiešā pārdošana uzņēmumā ‘Travelnews.lv’ | 27 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 29 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 30 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Veiksmīgas uzņēmuma darbības atslēga ir pareizi veidots mārketinga aktivitāšu plāns, kam patmatā ir mārketinga komunikāciju komplekss;
2. ‘Travelnews.lv’ mārketinga aktivitāšu spēcīgā puse ir sociālo tīklu aktivitātes, taču pietrūktst vizuālā vides reklāma;
3. Kopš 2010. gada, kad ‘Travelnews.lv’ uzsāka savu darbību sociālajos tīklos tā peļņa ir augusi, kas liecina par sociālo tīklu mārketinga aktivitāšu efektivitāti;
4. Piecu gadu laikā ‘Travelnews.lv’ ir ieguvis atzīstamus panākumus sociālajā vidē;
5. Uzņēmums ‘Travelnews.lv’ veiksmīgi izmanto mārketinga aktivitātes un komunikāciju ar klientiem, gūstot no tā panākumus.
Priekšlikumi:
1. Vājais posms no sociālajiem tīkiem ir kanāls youtube.com ar niecīgu sekotāju skaitu. Autora ieteikums uzņēmumam būtu pārskatīt šī tīkla darbību un palielināt aktivitāti tajā, vajadzīgs arī izvērtēt vai šis kanāls vispār uzņēmumam ir nepieciešams;
2. Laba ideja būtu izveidot speciālu Travelnews.lv mobilo aplikāciju, ko varētu izmantot ceļotāji lidostās, kur ir internets, bet ne vienmēr pieejams dators;
3. Patērētājiem pietrūkst vizuālā vides reklāma, neskatoties uz to ka ‘travelnews.lv’ ir interneta portāls, būtu nepieciešams apsvērt reklamēšanos arī ārpus interneta.
…
Studiju darbs par mārketinga aktivitātēm uzņēmumā 'travelnews.lv'
