Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.06.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Intelektuālā gatavība skolai', 1.
  • Конспект 'Intelektuālā gatavība skolai', 2.
  • Конспект 'Intelektuālā gatavība skolai', 3.
  • Конспект 'Intelektuālā gatavība skolai', 4.
  • Конспект 'Intelektuālā gatavība skolai', 5.
  • Конспект 'Intelektuālā gatavība skolai', 6.
Фрагмент работы

Apskatīšu tuvāk pirmsoperacionālo stadiju un konkrēto operāciju stadiju.
Sasniedzot 2 gadu vecumu bērnam vadošā darbība ir spēle. Turpinās emocionāli tiešais kontakts un sāk veidoties sadarbība ar pieaugušo. Šajā vecumā bērns spēj respektēt tikai savas intereses, viņš ir ļoti egocentrisks un tāpēc komunikācija ar citiem bērniem izpaužas kā kustību spēles blakus nevis kopā.
Līdz 3 gadu vecumam izveidojas iztēlošanās spēles. Bērnam sāk veidoties pašapziņa, viņš apjauš, ka var būt fiziska šķiršanās no mātes, tas bērnā rada bailes un nevēlēšanos to darīt. Šajā vecumā bērns emocionāli reaģē tikai uz to, kas notiek tieši šobrīd. Bērns nespēj ne savaldīt ne kontrolēt savas vēlmes, tās ir nenoturīgas un viegli pārejošas. Arī šajā vecumposmā iespēja brīvi kustēties veido sevis apzināšanos un veicina neatkarību.
Bērns 3 gadu vecumā saprot – redzēt nozīmē zināt. Sāk reaģēt un saprast prasības un ierobežojumus, izkopj pašapkalpošanās iemaņas, kārtības un tīrības izjūtu. 3- 4 gadu vecumā raksturīgas priekšmetiskas rakstura spēles un darbības ar dažādiem priekšmetiem un rotaļlietām, kas kalpo kā stimulācija bāzisko psihisko funkciju attīstībai (atmiņa, domāšana, uztvere). Bērns vēl nav spējīgs ilgi koncentrēties uz vienu lietu vai darbību, tāpēc ātri pārslēdzas no vienas darbības uz nākamo. Raksturīgais domāšanas un darbības realizācijas veids ir centieni atkārtot apgūtās darbības. Attēlos uztver elementāras cēloņu un seku sakarības. Dominē netiešā atmiņa, kuru raksturo tēlainība, līdz ar to ir iegaumētā atpazīšana.

Коментарий автора
Atlants