-
Interaktīvā tāfele un tās lietošanas rokasgrāmata
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Darbība ar interaktīvo tāfeli | 4 |
2. | „Cleverboard” interaktīvās tāfeles un multimediju projektora parametri | 6 |
2.1. | Interaktīvā tāfele | 6 |
2.2. | Multimediju projektors | 7 |
3. | „Cleverboard” interaktīvās tāfeles pielietošana | 10 |
4. | Interaktīvo tāfeļu priekšrocības un trūkumi | 11 |
4.1. | Priekšrocības | 11 |
4.2. | Trūkumi | 12 |
5. | Interaktīvo tāfeļu cenas | 13 |
6. | Programmas Lynx rokasgrāmatas latviešu valodā tapšana | 14 |
7. | Skolotāju viedoklis par izveidotās rokasgrāmatas lietderīgumu | 16 |
7.1. | Vizuālais noformējums | 17 |
7.2. | Vingrinājumi | 19 |
Secinājumi | 22 | |
Izmantoto uzziņas avotu saraksts | 23 | |
Anotācija | 24 | |
Annotation | 25 | |
Pielikumi | 26 |
Mūsdienās skolēni aug krāsainā, ātri mainīgā, informatīvi plašā pasaulē. Tehnoloģijas attīstās strauji, un tās ienāk arī mācību procesā. Viena no šādām tehnoloģijām ir interaktīvā tāfele. Pateicoties Brocēnu novada domes finansiālam atbalstam, Brocēnu vidusskolā trīs dabaszinātņu kabineti ir aprīkoti ar interaktīvo tāfeli „Cleverboard”. Nākotnē paredzēts iegādāties šādas tāfeles arī citos kabinetos.
Tā kā šī multimediju tehnoloģija Latvijā ir salīdzinoši jauna, lielākā daļa interaktīvo tāfeļu izplatītāji Latvijā vēl nav izveidojuši darbam nepieciešamā programmnodrošinājuma lietošanas rokasgrāmatu latviešu valodā. Tāpēc darba autori uzskata par nepieciešamu izveidot interaktīvās tāfeles programmnodrošinājumam atbilstošu lietošanas rokasgrāmatu kā palīgmateriālu, lai apgūtu interaktīvās tāfeles sniegtās iespējas un tās veiksmīgi izmantotu mācību procesā.
Darba hipotēze: interaktīvās tāfeles izmantošana mācību procesā padara to interesantāku un saistošāku gan skolēniem, gan skolotājiem.
Darba mērķis: lietošanas rokasgrāmatas izveidošana darbam ar „Cleverboard” interaktīvās tāfeles programmnodrošinājumu.
Darba uzdevumi.
1.Izpētīt interaktīvās tāfeles programmatūru un tās darbības principus.
2.Izveidot interaktīvās tāfeles programmatūrai atbilstošu lietošanas rokasgrāmatu latviešu valodā.
3.Aprobēt izveidoto materiālu starp Brocēnu vidusskolas skolotājiem.
4.Veikt aptauju starp Brocēnu vidusskolas skolotājiem par izveidotās lietošanas rokasgrāmatas lietderīgumu mācību procesā.
5.Apkopot aptaujas rezultātus un izdarīt secinājumus par radītās rokasgrāmatas lietderīgumu.
6.Nepieciešamības gadījumā veikt korekcijas izveidotajā materiāla.
7.Ja lietošanas rokasgrāmata no skolotāju puses tiks atzīta par lietošanai derīgu, iesniegt šo materiālu firmas „Digitālo iespēju pasaule” direktoram R. Valteram.…
Darba autori izveidoja interaktīvās tāfeles programmnodrošinājuma lietošanas rokasgrāmatu latviešu valodā, lai varētu sīkāk izpētīt interaktīvās tāfeles snmiegtās iespējas mācību procesā.
