Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Analītiskā apskata daļa | 5 |
1.1. | Tirgus izpētes nozīme uzņēmuma ražošanas kāpināšanā | 5 |
1.2. | Pircēju uzvedības un motivācijas modeļi | 11 |
1.3. | Personālvadības nozīme | 17 |
1.4. | Pārmaiņu veidi un to vadība | 38 |
1.5. | Komandas veidošana uzņēmuma darbības nostiprināšanai | 42 |
1.6. | Darbaspēka nozīme uzņēmuma attīstībā | 47 |
1.6.1. | Darba un izpildītāju iedalījums | 47 |
1.6.2. | Darbaspēka ietekme uz ieņēmumu apjomu uzņēmumā | 48 |
1.6.3. | Darbaspēka ietekme uz izmaksu apjomu uzņēmumā | 52 |
1.7. | Darba algas un citi samaksas veidi | 53 |
1.7.1. | Darba algu formas | 53 |
1.7.2. | Piemaksas un prēmijas | 60 |
2. | Pētījuma un aprēķinu daļa | 63 |
2.1. | Uzņēmuma darbības apraksts | 63 |
2.2. | Problēma, kas saistīta ar algas noteikšanu strādniekiem | 65 |
2.3. | Problēmas risinājumi un to ietekme uz uzņēmējdarbības rezultātiem | 65 |
2.4. | Risinājumu rezultātu izvērtējums, optimālā risinājuma noteikšana | 69 |
Secinājumi un priekšlikumi | 79 | |
Anotācija | 82 | |
Avotu un izmantotās literatūras saraksts | 84 |
Ir pagājuši jau vairāk kā 10 gadi kopš Latvijas valsts neatkarības atgūšanas, tomēr joprojām šis laiks, kurā dzīvojam, ir saucams par pārmaiņu laiku. Joprojām mācāmies dzīvot brīvā tirgus apstākļos, joprojām apgūstam biznesa vadību, menedžmentu, personāla vadību, ekonomiku un citas zinības un mākslas saistībā ar šo sarežģīto pasākumu – uzņēmējdarbība. Ikviens posms ir svarīgs. Uzņēmējs var būt zinošs kādā nozarē, bet pietrūkstot zināšanām kādā citā jomā, ķēde pārtraucas un uzņēmuma attīstība izpaliek. Līdz ar to – nav peļņas, aiziet darbinieki, uzņēmums labākajā gadījumā – knapi “velk dzīvību”.
Tādēļ neviens uzņēmums nevar nepievērst uzmanību tādiem jautājumiem, kā: tirgus izpēte, pircēja uzvedība un motivācija, personāla atlase un darbs ar to, vadības stils, preces aktualitāte, reklāma u.c.. Tikai iedziļinoties visos šajos savstarpēji saistītajos jautājumos, uzņēmējs var veiksmīgi virzīt savu biznesu. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumus vidēji liela uzņēmuma iespējām noturēties tirgū pie lielas konkurences apstākļiem, esot elastīgam un izmantojot daudzas iespējas, mainīt situāciju pašā uzņēmumā.…
Vidēji liela uzņēmuma stratēģija konkurences apstākļos.Menedžments.Personālvadība.Algu aprēķini.
