-
Biznesa plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 3 | |
Uzņēmuma apraksts | 4 | |
Pakalpojuma apraksts | 4 | |
Komandas raksturojums | 5 | |
Tirgus plāns | 5 | |
Mērķauditorija | 6 | |
Konkurentu raksturojums | 7 | |
Mārketinga plāns | 8 | |
Finanšu plāns | 10 | |
Cenas veidošanās | 10 | |
Pamatkapitāls | 10 | |
Amortizācijas (nolietojuma) aprēķins | 11 | |
Plānotie ieņēmumi | 11 | |
Plānotās izmaksas | 12 | |
Patstāvīgās izmaksas | 12 | |
Mainīgās izmaksas | 13 | |
Naudas plūsmas plāns | 13 | |
Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 15 | |
Bilance | 16 | |
Apkopojums | 17 |
Visi finanšu dati ir aprēķināti par vienu periodu, kas ir 6 mēnešus ilga SMU darbība. Apskatot bilanci var novērot, ka AKTĪVA dati un PASĪVA dati ir līdzsvarā jeb cik naudas ir iegūts, tikpat līdzekļu ir arī uzņēmumā. No 50 eiro sākuma kapitāla ir paredzēts iegūt 162 eiro lielu peļņu SMU darbības laikā.
Apkopojums
Šajā biznesa plānā ir apkopota visa svarīgākā informācija, lai uzsāktu pilnvērtīgu SMU darbību nākotnē. Biznesa plāns sevī ietver uzņēmuma kopskatu un raksturojumu, lielākos konkurentus, pakalpojuma aprakstu, kā arī galvenās mārketinga aktivitātes un visus finanšu izdevumus (finanšu plānā). Finanšu plānā ir ietverta visa informācija par cenas veidošanos, ieņēmumiem, izdevumiem, kā arī naudas plūsma, peļņas apraksts un bilance. Biznesa plāns ir papildināts ar skaidrojošu tekstu, lai būtu ērtāk izprast uzņēmumā notiekošo.
Dotais biznesa plāns ir teorētisks uzņēmuma darbības apraksts, kas SMU darbības periodā var mainīties. Dotās izmaksas ir teorētiskas, kā arī nav tieši plānojams, cik liela daļa no teorētiskajiem datiem būs patiesa arī praktiskajā vidē.
…
Šis ir paraugs, kā veidot biznesa plānu kādai uzņēmējdarbības formai. Arī, ja nepieciešams, doto biznesa plānu var izmantot kā gatavu materiālu, tikai jāievada savi personas dati, kā arī uzņēmuma vizītkarte, kur nepieciešams. Biznesa plānā ir visi nepieciešamie finanšu rādītāji, kas būtu jāiekļauj.
