Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
  • Презентация 'Komercaģents', 1.
  • Презентация 'Komercaģents', 2.
  • Презентация 'Komercaģents', 3.
  • Презентация 'Komercaģents', 4.
  • Презентация 'Komercaģents', 5.
  • Презентация 'Komercaģents', 6.
  • Презентация 'Komercaģents', 7.
  • Презентация 'Komercaģents', 8.
  • Презентация 'Komercaģents', 9.
  • Презентация 'Komercaģents', 10.
  • Презентация 'Komercaģents', 11.
  • Презентация 'Komercaģents', 12.
  • Презентация 'Komercaģents', 13.
  • Презентация 'Komercaģents', 14.
  • Презентация 'Komercaģents', 15.
Фрагмент работы

Komercaģenta pienākumi:
pienākums sniegt principālam nepieciešamo informāciju (sk. KCL 47.p.2.d.);
pienākums glabāt komercnoslēpumu (sk. KCL 60.p.);
pienākums atturēties no principāla veiktajai saimnieciskajai darbībai konkurējošas darbības gan komercaģenta līguma spēkā esamības laikā, gan pēc tā izbeigšanās (sk. KCL 61.p.);
piem., pienākums nepieņemt atlīdzību ("kukuli") no tās personas, ar kuru komercaģents ved darījuma sarunas (vai no trešās personas, kas ir ieinteresēta, piem., lai darījums ar principāla klientu netiktu noslēgts);

komercaģenta pienākums ir nodot principālam visas nepieciešamās ziņas un dokumentus;
paziņot principālam par katru darījuma noslēgšanas sagatavošanu (t.i., par otras puses gatavību noslēgt darījumu ar principālu) vai darījuma noslēgšanu;
pienākums dot norēķinu par viņam uzticētā uzdevuma izpildīšanu (sk. CL 2305.p., 2343. - 2346.p.);
pienākums informēt principālu, piem., par lietotajām klientu piesaistīšanas metodēm, par savām šaubām attiecībā uz konkrētu klientu maksātspēju vai uzticamību, par klientu izteiktajiem viedokļiem un vēlmēm, par noslēgto līgumu pārkāpumiem no klientu puses.

Atlants