-
Izglītības socioloģijas pētījums
7. Datu ievākšanas un analīzes procedūras -
Pētījuma veikšanai tika izmantota kvantitatīvā pieeja un aptaujas metode . Pētījuma veids(instrumentārijs) ir aptaujas anketas. Aptaujas anketā ir izmantoti 1 atvērta tipa, 15 slēgta tipa jautājumi un 5 demogrāfiskie jautājumi. Respondenti aizpildīja aptaujas anketu, kuru biju izveidojusi elektroniskā veidā interneta mājas lapā www.visidati.lv(www.visidati.lv/aptauja/223444051/). Mana aptauja notika no šī gada 8.janvāra līdz 13.janvārim. Pavisam aptauju aizpildīja 34 respondenti. 16 respondenti vecumgrupā no 16 līdz 21 gadam un 18 respondenti no 22 līdz 30 gadiem. Aptauju aizpildīja 14 personas ar vidējo izglītību, 13 personas ar vidējo speciālo un 7 ar augstāko izglītību. Aptauju aizpildīja 26 sievietes un 8 vīrieši. To var skaidrot ar to, ka procentuāli salīdzinot studējošos vīriešus ar sievietēm, sievietes studē vairāk, tāpēc arī aptaujā piedalījās vairāk sieviešu.
1.jautājums
Izglītības iestāde, kurā studējat?
18 respondenti studē Liepājas Universitātē, 11 respondentu studē Rīgas Tehniskās universitātes Liepājas filiālē, 2 respondenti Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības augstskolā Liepājas filiālē un pārējie trīs respondenti citās augstskolās(Liepājas medicīnas koledžā, University of Coventry, LBU).
…
1.Pētāmā problēma – Studentu informētība par iespējām iegūt budžeta finansējumu no valsts līdzekļiem. 2.Pētāmās problēmas raksturojums – Esmu novērojusi starp studiju biedriem un paziņām, kas ir studenti un kuri par tādiem vēlas kļūt, ka viņi salīdzinoši maz zina vai nemaz nezina par studentu iespējām iegūt valsts budžeta finansējumu par studijām. Vēlos noskaidrot kāda tad ir studentu informētība un attieksme par viņu iespējām šajā jomā.
