Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Презентация 'Adaptācija izglītības iestādē', 1.
  • Презентация 'Adaptācija izglītības iestādē', 2.
  • Презентация 'Adaptācija izglītības iestādē', 3.
  • Презентация 'Adaptācija izglītības iestādē', 4.
  • Презентация 'Adaptācija izglītības iestādē', 5.
  • Презентация 'Adaptācija izglītības iestādē', 6.
  • Презентация 'Adaptācija izglītības iestādē', 7.
  • Презентация 'Adaptācija izglītības iestādē', 8.
  • Презентация 'Adaptācija izglītības iestādē', 9.
Фрагмент работы

BĒRNA SOCIĀLO ADAPTĀCIJU VAR IZDALĪT TRĪS FĀZES:
piemērošanās fāze;
individualizācijas fāze;
sociālās adaptācijas noslēguma jeb integrācijas fāze.

IETEIKUMI
Pilnveidot pedagogu zināšanas par adaptācijas procesu.
Adaptācijas laikā, rosināt bērnus iepazīt vienam otru caur rotaļām.
Pedagogam ir jāsekmē darbības veids, kas rosina bērnu sadarboties un paust savu iniciatīvu.
Rīkot saliedēšanās pasākumus, kurā piedalās pedagogi, vecāki un bērni.

Secināms, ka sociālā adaptēšanās ir nepārtraukts un aktīvs process, kas norisinās visas cilvēka dzīves garumā. No tā, cik adekvāti bērns pieņem sevi un savus sociālos sakarus, atkarīga sociālās adaptēšanās efektivitāte.

Коментарий автора
Atlants