Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.10.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Audzināšanas principi', 1.
  • Конспект 'Audzināšanas principi', 2.
Фрагмент работы

AUSMA ŠPONA
Principi – tās ir pamatprasības. Audzināšanas pedagoģiskie principi nosaka audzēkņu un audzinātāju sadarbības satura virzību un organizāciju, metožu un formu izvēli un lietošanu.

Audzināšanas pamatprincipi ir mērķtiecība, balstīšanās uz pozitīvo cilvēkā, vārdiskās un praktiskās darbības vienotība.
Mērķtiecība prasa: visu audzināšanas darba saturu un organizāciju virzīt uz kopējo mērķi veidot brīvu, patstāvīgu un atbildīgu personību.
Balstīšanās uz pozitīvo cilvēkā prasa: nodrošināt iespēju cilvēka brīvai, personīgi nozīmīgai, pozitīvai darbības izvēlei.
Praktiskās un vārdiskās darbības vienotība pamatojas uz atziņām par cilvēka kā sabiedriskas būtnes attīstības likumsakarībām. Prasmes var apzināti apgūt tikai darbībā.

Коментарий автора
Atlants