Оценка:
Опубликованно: 16.06.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Klasvadība. Biheiviorisms', 1.
  • Реферат 'Klasvadība. Biheiviorisms', 2.
  • Реферат 'Klasvadība. Biheiviorisms', 3.
  • Реферат 'Klasvadība. Biheiviorisms', 4.
  • Реферат 'Klasvadība. Biheiviorisms', 5.
  • Реферат 'Klasvadība. Biheiviorisms', 6.
Фрагмент работы

Secinājumi
Jāsāk ir ar to, ka uzreiz var noprast, ka bez noteikumiem klasē nebūs iespējams produktīvs mācību darbs kurš tika atlasīts no Kanteru metodēm. Manuprāt tas ir diezgan atbilstoši, jo nevajadzētu aizmirst, ka jebkurā sabiedriskā vietā ir kādas noteiktas normas kā mums ir jauzvedās, kā arī viena no šīm sabiedriskajām vietām ir skola un klase. Grūtības varētu sākties tad, ja šim bērnam jau mājas vecāki nav parādījuši labus piemērus, bet gan tieši pretējos, iespējams, ka vecāki pie savas uzvedās nepiedomā, bet pilnīgi aizmirstot to, ka bērns šādu attieksmi no viņiem var mācīties, un pašam nesaprotot var pieņemt to par normālu parādību. Protams nevajag arī aizmirst, ka klasē ir jabūt discpilīnai, kura vairāk ir atkarīga no skolotāja, jo, kā jau refleksijā minēju, tad skolotājam ir jābūt autoritātei skolēnu vidū, citādāk tad cieņa pret skolotāju nebūs. Tālāk skatoties par Skinera paņēmieniem, noteikti vislabāk, kas strādā, par ko jau pats personīgi esmu pāliecinājies, tas ir motivācijas nodrošināšana, jeb pozitīvie pastiprinātāji, piemēram, novērtē skolēnu stundā ar labu atzīmi. …

Коментарий автора
Atlants