Оценка:
Опубликованно: 16.03.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 1.
  • Отчёт по практике 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 2.
  • Отчёт по практике 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 3.
  • Отчёт по практике 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 4.
  • Отчёт по практике 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 5.
  • Отчёт по практике 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 6.
  • Отчёт по практике 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 7.
  • Отчёт по практике 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 8.
  • Отчёт по практике 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 9.
  • Отчёт по практике 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 10.
  • Отчёт по практике 'Sabiedrisko attiecību prakse transporta un loģistikas uzņēmumā', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma ITF Europe sabiedrisko attiecību darba organizācija un struktūra    4
2.  Uzņēmuma ITF Europe iekšējās komunikācijas sistēma un aktivitātes    5
3.  Darbs ar klientiem prakses vietā    7
4.  Patstāvīgais darbs prakses vietā    8
  Secinājumi    10
  Priekšlikumi    11
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Sabiedrisko attiecību darba organizācija un pienākumu izpilde ietilpst Uzņēmuma vadītāja pienākumos.
2. Uzņēmumā tiek realizētas sabiedrisko attiecību aktivitātes iekšējās komunikācijas veidošanai un uzņēmuma reprezentācijai.
3. Uzņēmums ir attīstības stadijā, tāpat arī sabiedrisko attiecību aktivitāšu pielietošana Uzņēmuma darbībā.
4. Labas iekšējās komunikācijas pamatā ir rūpes par darbinieku darba apstākļiem un nepiespiestas komunikācijas izmantošana saziņā.
5. Darbā ar klientiem īpaša vērība tiek pievērsta profesionalitātei gan darba kvalitatīvā veikšanā, gan attieksmē pret saviem darba pienākumiem, gan saziņā ar klientiem.



Коментарий автора
Atlants