Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Darījuma tūrisms | 3 |
1.1. | Konferenču tūrisms | 3 |
2. | Konferenču viesnīcas | 4 |
2.1. | „Konferenču paketes” | 4 |
3. | Konferenču zāles aprīkojums | 5 |
3.1. | Konferenču zāles sagatavošana pasākuma norisei | 5 |
4. | Konferenču viesnīcas Latvijā | 6 |
4.1. | Radisson Blue Hotel Latvija – Pasākumu un konferenču centrs | 6 |
4.2. | Hotel „Tomo” | 7 |
4.3. | Hotel Jūrmala Spa & Conference Centre | 7 |
Secinājumi | 8 | |
Izmantotā literatūra | 9 |
Secinājumi
Latvijas ģeogrāfiskais novietojums, politiskā nostāja, labi attīstītā gaisa transporta infrastruktūra ir labs pamats darījumu tūrisma attīstībai.
Darījumu, konferenču centra izveide ļautu Rīgai iekļauties pasaules konkurences ķēdēs konferenču organizēšanas pasūtījumu piesaistē.
Konferenču un korporatīvo pasākumu tūrisms ir viens no konkurētspējīgākajiem tūrisma produktu veidiem Latvijā.
Attīstot biznesa tūrismu Latvijā, tā būtu lieliska iespēja cīnīties ar Latvijas tūrisma vienu no problēmām – sezonalitāti.
Lai veiksmīgi attīstītos darījumu tūrisms nepieciešama pārdomāta un mērķtiecīga valsts un privātā sektora sadarbība.
Latvijā ir viesnīcas ar augsta līmeņa konferenču zālēm un profesionālu apkalpošanu.
Lauku tūrismam ir potenciāls, lai attīstītu darījuma tūrismu ārpus lielajām pilsētām un veids kā piedāvāt darījuma cilvēkiem apvienot darbu ar atpūtu pie dabas.
…
Darījumu tūrisms ir viena no Latvijas stratēģisko tūrisma produktu grupām, kas var dot augstu pievienoto vērtību un ekonomiskos ieguvumus, tādējādi palīdzot sasniegt mērķi palielināt ne tikai tūristu skaitu Latvijā, bet arī tūrisma pakalpojumu eksportu.