Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.01.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 4.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 5.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 6.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 7.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 8.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 9.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 10.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 11.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 12.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 13.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 14.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 15.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 16.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 17.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 18.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 19.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 20.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 21.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 22.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 23.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 24.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 25.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 26.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 27.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 28.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 29.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 30.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 31.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 32.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 33.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 34.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 35.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 36.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 37.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 38.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 39.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 40.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 41.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 42.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 43.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 44.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 45.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 46.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 47.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 48.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 49.
  • Отчёт по практике 'Integrētā prakse sākumskolā', 50.
Фрагмент работы

Manuprāt izvēlētais temats ir aktuāls, jo skolēniem jāzina savas valsts naudas attīstības vēsture, jo tā ir arī valsts vēsture.
Nodarbības ievada daļā izmantoju savu personīgo lata piemiņas monētu kolekciju un dažas lata banknotes. Skolēni ar interesi vēroja monētu kolekciju, dalījās pieredzē, ka arī viņiem mājās ir šādas monētas. Plānojot nodarbību gribēju skolēnus ieinteresēt un pievērst uzmanību mūsu valsts naudas attīstībai kopš neatkarības atjaunošanas. Pie šī temata vajadzētu atgriezties un iepazīstināt ar visu naudas attīstības ceļu.
Nodarbību plānoju tā, lai skolēni pilnveidotu kritiskās domāšanas, sadarbības, pašvadītas mācīšanās, radošuma un pašvērtējuma prasmes. Nodarbībā izmantoju dažādas darba organizācijas metodes – darbu ar visu klasi (frontālais darbs), individuālo darbu (galerijas metode), grupu darbu. Nodarbības beigās uzdotie jautājumi palīdzēja noskaidrot kā skolēni sapratuši stundas izzināmo jautājumu.
Manuprāt nodarbībā plānotais tika sasniegts, skolēni iesaistījās sarunās, individuālajā un grupu darbā. Gandarījums par to, ka stundā plānotie uzdevumi tika izpildīti, kā arī tas, ka uzdevumi palīdzēja pilnveidot skolēniem kritiskās domāšanas, sadarbības, pašvadītas mācīšanās, radošuma un pašvērtējuma prasmes. Atgriezeniskā saite nodarbības beigās atklāja kā skolēni sapratuši nodarbības izzināmo jautājumu.
Ja man būtu jāvada šī nodarbība vēlreiz, tad es neko nemainītu, jo skolēniem nodarbība patika, viņi darbojās ar interesi un viss ieplānotais tika izdarīts.

Коментарий автора
Atlants