Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.09.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 1.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 2.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 3.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 4.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 5.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 6.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 7.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 8.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 9.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 10.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 11.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 12.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 13.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 14.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 15.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 16.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 17.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 18.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 19.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 20.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 21.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 22.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 23.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 24.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 25.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 26.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 27.
  • Реферат 'Ritma  izjūtas sekmēšana 3-4 gadus veciem bērniem muzikālā rotaļnodarbībā pirmss', 28.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  FIZISKĀS AKTIVITĀTES    5
1.1.  Fizisko aktivitāšu nozīme pirmsskolā    5
1.2.  Kustību rotaļa – svarīgākā kustību aktivitāte    7
1.3.  Kustību mācīšanās metodes    9
2.  3-4 GADUS VECU BĒRNU FIZISKĀS ATTĪSTĪBAS RAKSTUROJUMS    10
3.  INTEGRĒTAIS MĀCĪBU PROCESS    13
3.1.  Integrētā jeb apvienotā mācība, tās būtība    13
3.2.  Iztēles attīstība pirmsskolas vecumā, kā integrācijas priekšnosacījums    14
3.3.  Matemātisko priekšstatu veidošana ar fizisko aktivitāšu palīdzību    15
3.4.  Dabaszinību apguve ar fizisko aktivitāšu palīdzību    17
3.5.  Valodas un runas pilnveidošana ar fizisko aktivitāšu palīdzību    18
3.6.  Sociālo zinību apguve ar fizisko aktivitāšu palīdzību    20
  NOBEIGUMS    22
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    25
Фрагмент работы

Izvēloties kustību rotaļas un aktivitātes, aprobējot tās konkrētā vecumposmā, autors iepazinās ar K.Fopela piedāvātajām kustību rotaļām un atlasīja tās, kuras atbilst 3-4 gadus vecu bērnu spējām un prasmēm. Šīs rotaļas autors tulkoja no krievu valodas, tādējādi veidojās savs skatījums uz konkrēto rotaļu, kas parādās katras rotaļas komentāros. Pats K.Fopels aicina rotaļas izmantot pēc sava skatījuma un vajadzības. Rotaļas atlasīja pēc konkrētās grupas spējām, tās aprobējot tā, lai bērns to varētu izpildīt konkrētus uzdevumus. Vairāk kārt izmantojot rotaļas un paaugstinot tām grūtības pakāpi, kā arī ņemot vērā jau iepriekš apgūtās zināšanas, tika nostiprinātas dažādas prasmes un iemaņas. Balstoties uz pirmsskolas izglītības vadlīnijām un programmas izvirzītajiem uzdevumiem, kā arī uz savu pedagoģisko pieredzi autors pētījumā izmantoja arī darbības ar priekšmetiem, darbības ar dabas materiāliem un darbības ar sporta inventāru, kuras integrēja rotaļnodarbībās kā palīgmateriālu uzdevumu veikšanai un prasmju nostiprināšanai.
Pedagoģiskās, izmēģinājuma darbības (eksperiments)
Autors integrējot fiziskās aktivitātes rotaļnodarbībās novērojusi:
• Bērnam prieku rada aktīva darbība, tāpēc uzskata, lai veiksmīgāk apgūtu izglītības programmā izvirzītos uzdevumus, tos jāapgūst darbībā, jeb „mācoties darot”;
• Novērojusi, ka darot praktiski bērns vieglāk uztver informāciju, spēj to izmantot arī individuālajās rotaļās;
• Vērojot bērnus pēc rotaļnodarbības, kurā tika integrētas fiziskās aktivitātes, jēdzienu nostiprināšanā, bija novērojama jēdziena pareiza izpratne. Tādejādi autors secina, ka ar fizisko aktivitāšu integrēšanu var panākt veiksmīgu jēdzienu nogulsnēšanos pieredzē, atmiņā.

Коментарий автора
Atlants