Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.07.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Koncepcijas', 1.
  • Конспект 'Koncepcijas', 2.
  • Конспект 'Koncepcijas', 3.
  • Конспект 'Koncepcijas', 4.
Фрагмент работы

Koncepcijas nosaukums
Grupu dinamikas koncepcija

Koncepcijas būtība
Mēģina ieviest kārtību visā

Koncepcijas mērķis
Pārvērst procesus grupās par mācību priekšmetu un izmantot kā mācību iespēju.
Koncepcijas pielietojums Pielieto:
• Kā demokrātisko vadības stilu;
• Starpcilvēcisko attiecību stratēģiskai izmainīšanai;
• Lai izpētītu psihodinamiskos un sociodinamiskos procesus un regularitātes grupu iekšienē un starp visdažādākā veida grupām;
Kā politiskās ideoloģijas veidu par grupu organizēšanu un apiešanos ar tām

Koncepcijas metodes un paņēmieni Metodes: 1.Te-un-tagad princips; 2.Sensitivitātes trenēšana;
3.Encounter;
4.Organizācijas treniņš;
5.Tēmā iecentrētu interakciju metode.
Paņēmieni:
1.Feedback – tehnika;
2.Novērošanas pamācība;
3.Procesa analīze;
4.Attaisnošana; 5.Pamatošana.
Piezīmes „Grupu dinamikas koncepcijas” jēdzienā paņēmieni ir cieši un nedalāmi saistīti ar attaisnošanas un pamatošanas dimensijām

Koncepcijas nosaukums
Grupu pedagoģijas koncepcija

Koncepcijas būtība
Grupu pedagoģija koncentrē pedagoģisko perspektīvu un audzināšanas procesa izmantošanu nelielā, pārraugamā grupā un uz audzināšanas iespējām intersubjektivitātes palīdzību

Koncepcijas mērķis
Izaudzināt demokrātiskai sabiedrībai nopietnus, aktīvus un ar pašiniciatīvu apveltītus locekļus

Koncepcijas pielietojums
Palīdzēt indivīdam palielināt sociālās funkcionēšanas spējas un labāk tikt galā ar savām personīgajām problēmām, ar savas grupas problēmām vai ar sabiedrības dzīves problēmām.…

Коментарий автора
Atlants