Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.12.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Эссе 'Uzņēmuma "Grindeks" biznesa stratēģija', 1.
Фрагмент работы

Tā, 2011. gadā jaunais Grindeks medikaments Mildronāts® GX tika atzīts par „Labāko kardioloģijas medikamentu” Ukrainā,
Viens no Grindeks mērķiem ir gadā ieviest četras līdz sešas jaunas gatavo zāļu formas, kas nozīmē, ka nepārtraukti norit darbs ap 20-30 iestrādēm, kuras plāno laist tirgū piecu gadu laikā. Sekmīgi kopā apvienojot aktīvo farmaceitisko vielu un gatavo zāļu formu biznesa iespējas, Grindeks prioritāte ir vertikāli integrēti jeb pilna zāļu izstrādes un ražošanas cikla risinājumi.

Коментарий автора
Atlants