Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.01.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 1.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 2.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 3.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 4.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 5.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 6.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 7.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 8.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 9.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 10.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 11.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 12.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 13.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 14.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 15.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 16.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 17.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 18.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 19.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 20.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 21.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 22.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 23.
  • Реферат 'Mārketinga komunikāciju plāns VAS "Valsts nekustamie īpašumi"', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Valsts akciju sabiedrība “Valsts nekustamie īpašumi”    4
1.1.  Par valsts akciju sabiedrību “Valsts nekustamie īpašumi”    4
2.  GALVENIE DARBĪBAS VIRZIENI NEKUSTAMĀ ĪPAŠUMA TIRGŪ    6
2.1.  NEKUSTAMĀ ĪPAŠUMA PĀRVALDĪBA    6
2.2.  NEKUSTAMĀ ĪPAŠUMA ATTĪSTĪBAS VADĪBA    6
2.3.  VALSTS DELEĢĒTO FUNKCIJU IZPILDE    6
3.  MĒRĶA TIRGUS    8
3.1.  BŪVNIECĪBA    8
3.2.  BIROJS VALSTS NĀKOTNEI    8
3.3.  SADARBĪBA AR IEINTERESĒTAJĀM PUSĒM    9
4.  BIZNESS UN STRATĒĢIJA KĀ MĀRKETINGA PAMATS    10
5.  STRATĒĢISKĀ PRIORITĀTES BIROJS VALSTS NĀKOTNE    11
5.1.  DROŠA UN EFEKTĪVA VALSTS INFRASTRUKTŪRA    11
5.2.  VĒRTĪGI ĪPAŠUMI    11
5.3.  APMIERINĀTI KLIENTI    11
5.4.  ILGTSPĒJĪGA UN EFEKTĪVA DARBĪBA    11
5.5.  ILGTSPĒJĪGI PĀRVALDĪTS KULTŪRVĒSTURISKAIS MANTOJUMS    12
5.6.  IESAISTĪJUŠIES UN MOTIVĒTI DARBINIEKI    12
6.  MĒRĶU SASNIEGŠANA SOLI PA SOLIM    13
6.1.  NEKUSTAMO ĪPAŠUMU PORTFELIS    14
8.  ĀRĒJIE FAKTORI UN SABIEDRĪBAS TENDENCES    19
8.1.  EKONOMISKĀ IETEKME SAISTĪBĀ AR COVID-19 PANDĒMIJU    19
9.  ILGTSPĒJAS BŪTISKIE ASPEKTI    20
9.1.  VESELĪGS UN DROŠS ĪPAŠUMS LIETOTĀJIEM    20
9.2.  ENERGOEFEKTIVITĀTE UN ĒKU KLIMATA IETEKME    20
9.3.  ILGTSPĒJĪGI RISINĀJUMI BŪVNIECĪBĀ UN DARBĪBĀS    20
9.4.  ATKLĀTA, IESAISTOŠA UN GODĪGA UZŅĒMUMA PRAKSE    20
9.5.  KOMPETENTI DARBINIEKI, NĀKOTNES DARBINIEKI    20
9.6.  DARBINIEKU VESELĪBA UN DROŠĪBA    20
9.7.  DARBINIEKU IEKĻAUŠANA UN ATTIECĪBAS    20
9.8.  PARAUGS SABIEDRĪBĀ ILGTSPĒJĪGIEM RISINĀJUMIEM    20
9.9.  EFEKTĪVAS UN MODERNAS DARBAVIETAS ĒKU LIETOTĀJIEM    21
9.10.  PIEKĻUVE ĒKĀM    21
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Veicot skrupulozu uzņēmuma vai iestādes reorganizāciju, piesaistot jomas speciālistus un nebaidoties no inovāciju procesiem, ir iespējams panākt jaudīgu efektu zīmola performancē. Uzņēmums kļūst pievilcīgs jaunajiem profesionāļiem, kas apguvuši ne tikai jomas nianses, bet viņiem arī valstu robežas ir nosacīts jēdziens. Jaunā paaudze daudz aizrautīgāk seko līdzi ārzemju pieredzēm, vairāk izmanto iespēju attālināt apgūt papildus prasmes, kas atspoguļojas uzņēmuma ikdienā. Jāteic arī tehnoloģijas gājušas uz priekšu, kļuvušas pieejamākas un advancētākas, kas būtiski atvieglo to integrāciju uzņēmuma vidē gan profesionālā gan ikdienišķākā nozīmē.
Manuprāt mārketinga pieeja arī uzņēmuma sadzīvē ir veiksmes atslēga apmierinātiem darbiniekiem un dinamiskai uzņēmuma videi. Ja tiek ņemtas vērā vismaz vairākuma vēlmes un vajadzības, tas pēcāk atspoguļojas darbinieka attieksmē un uzņēmuma vides atmosfērā.
Ieviešot tādus rīkus kā BIM, tiek skartas arī VNĪ sadarbības partneru intereses. Apmeklējot tiešsaistes konferences par šo produktu, secinu, ka Nekustamā īpašuma jomas digitalizācijas procesi neizbēgami iesākušies arī valsts pārvaldē, pie tam, ļoti veiksmīgi. Tie, kuriem darbs ar sistēmām nav svešs šādi rīki tikai atvieglo dzīvi, darbu, ikdienu. Bet tie, kuri ar tehnoloģijām uz “Jūs” sajūt neizbēgamu spriedzi un vajadzību tās apgūt. Tā ir šī gadsimta nianse nekustamā īpašuma pārvaldībā – Pastāvēs tas, kas mainīsies (Rainis).
Ar nepacietību gaidu šī uzņēmuma vai iestādes tālākās darbības jomas sakārtošanā tieši valsts pārvaldes virzienā.

Коментарий автора
Atlants