Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.10.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 1.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 2.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 3.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 4.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 5.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 6.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 7.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 8.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 9.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 10.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 11.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 12.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 13.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 14.
  • Презентация 'Facebook efekts. Grāmatas prezentācija', 15.
Фрагмент работы

Idejas aizsākumi
FaceMash (2003)

4 Hārvardas kopmītņu istabas biedri- Eduardo Saverins (palīdzēja finansēt), Dastins Moskovics (vadīt vietnes izplatību citu universitāšu pilsētiņās), Kriss Hjūzs (runasvīrs), Marks Cukenbergs

2004. gada 4. februāris TheFacebook

Tikai Hārvardas studentiem, darbiniekiem. (@harvard.edu)

Mēnesi pēc vietnes atvēršanas- 10 000 aktīvu lietotāju

Līdz 2004. gada jūnijam - vairāk nekā 250 000 studentu no 34 skolām

Kredītkaršu uzņēmums MasterCard, sāka maksāt par savas informācijas izrādīšanu vietnē.

2005- pazūd ‘’The’’, rodas iespēja atzīmēt draugus foto (tagging), grupas, jaunumu dēlis

2006 – pieejams VISIEM (+13), kļūst par aplikāciju

2010- uzņēmuma novērtējums 35 miljardu dolāru apmērā…

Коментарий автора
Atlants