-
Projektu vadības prakse tūrisma aģentūrā "Viktorija"
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
PRAKSES PIETEIKUMS | 3 | |
IEVADS | 4 | |
UZŅĒMUMA VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS | 5 | |
PRAKSES UZDEVUMI | 7 | |
PRAKSES DIENASGRĀMATA | 8 | |
1.1. | Uzņēmuma personāla politikas analīze | 8 |
1.2. | Uzņēmuma vērtību sastādīšana | 9 |
1.3. | Uzņēmuma mērķu apkopošana | 11 |
1.4. | Uzņēmuma SIA „VIKTORIJA” PEST analīze | 13 |
1.5. | Uzņēmuma SIA „VIKTORIJA” SVID analīze | 15 |
1.7. | SIA „VIKTORIJA” misijas un vīzijas izstrāde | 20 |
Prakses ietvaros realizēto uzdevumu apkopojums | 21 | |
Prakses atskaite | 23 | |
SECINĀJUMI | 24 | |
PRIEKŠLIKUMI | 24 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 25 |
SECINĀJUMI
Uzņēmums SIA „VIKTORIJA” atrodas Rīgas centrā ļoti labā vietā, kā rezultātā ērti apkalpot esošos patstāvīgos klientus, kā arī piesaistīt jaunus.
Uzņēmuma personāls ir pieredzējis, atsaucīgs, inovācijām bagāts – piedāvā klientiem pašu labāko. Personāla veiksmīgas darbības rezultātā uzņēmumam izdevies iegūt lielu skaitu patstāvīgo klientu.
Izvērtējot uzņēmuma SVID analīzi, tiek noskaidrots, ka uzņēmums ir konkurētspējīgs Latvijas tirgū, kā arī ir potenciāls, lai paplašinātu savu darbību ārvalstīs.
Uzņēmumā ir sakārtota darba vide, valda pozitīva atmosfēra starp darbiniekiem un vadību.
Uzņēmuma vadītāja veiksmīgi izstrādā uzņēmuma nākotnes plānus, kurus realizēt palīdz labs personāls. Tiek ņemti vērā darbinieku ieteikumi un priekšlikumi, kuri nodrošinātu uzņēmuma attīstību un pozitīvu nākotnes perspektīvu.
Uzņēmumā SIA „VIKTORIJA” valda visi priekšnoteikumi, lai paplašinātu savu darbību arī ārvalstīs.
PRIEKŠLIKUMI
Uzņēmumam jāsaglabā pakalpojumu kvalitāte, kas ir viens no būtiskākajiem kritērijiem, kāpēc klienti labprāt atkārtoti izvēlas sadarboties ar „VIKTORIJA” tūrisma aģentūru.
Jāattīsta darbinieku zināšanas ar dažādu izglītojošu semināru, kursu un treniņ nodarbību palīdzību, kā rezultātā iegūst ne tikai darbinieks, bet arī uzņēmums.
Personāla komandas gars jāturpina stiprināt ar dažādām ārpusdarba aktivitātēm. Rūpes par personālu, nodrošina uzņēmuma pozitīvu darbību.
…
Uzņēmuma vadītāja veiksmīgi izstrādā uzņēmuma nākotnes plānus, kurus realizēt palīdz labs personāls. Tiek ņemti vērā darbinieku ieteikumi un priekšlikumi, kuri nodrošinātu uzņēmuma attīstību un pozitīvu nākotnes perspektīvu.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.