Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.07.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Audiologopēda asistējošā prakse mācību stundās', 1.
  • Эссе 'Audiologopēda asistējošā prakse mācību stundās', 2.
Фрагмент работы

Darbs sākumskolā stipri atšķiras no darba speciālajā skolā ar to, ka speciālajiem bērniem veidotajā programā iekļautie uzdevumi ir stipri vienkāršoti, piemēram, sašķirot pēc krāsām plastmasas dzīvnieciņus, kamēr parastajā skolā tāda paša vecuma bērns risina ar valodu saistītus rakstiskus un mutiskus uzdevumus. Tiek daudz izmantoti uzskates materiāli, uzdevumi, kas ietver tausti. Dzirdes centrā ir daudz spēļu un koka rotaļlietu, kas domātas diagnozes noteikšanai, kā arī dažādas ierīces, kas palīdz noteikt dzirdamības slieksni.
Atbalsta pasākumi, kas attiecināmi uz garīgi atpalikušajiem bērniem Dzirdes centrā, ir ļoti plaši, jo darbā piedalās arī citi speciālisti, piemēram, psihologs, sociālais darbinieks, skolas pedagogs un ārstējošais ārsts. Svarīgi ir apzināties vai bērns, kam ir īpašas vajadzības, ir integrējams normālā skolas grupā, jo tas noteikti veicinās viņa izaugsmi, bet prasīs papildus skolotāja uzmanību, kā arī sapratni no pārējiem skolēniem klasē.

Коментарий автора
Atlants