Оценка:
Опубликованно: 12.09.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 1.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 2.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 3.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 4.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 5.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 6.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 7.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 8.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 9.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 10.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 11.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 12.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 13.
  • Эссе 'SIA “Spilva” tēls Latvijas nacionālajā presē', 14.
Фрагмент работы

Šajā skalā pozitīvās īpašības atrodas pa kreisi, bet negatīvās – pa labi. Rūtiņās pa vidu ir ierakstīts saņemto balsu skaitskatram novērtējumam. Ar tumšāku krāsu iekrāsots ir lielākais balsu skaits.Tendence rāda, ka uzņēmumam tiek piedēvētas it visas pozitīvās īpašības, bet niecīgs balsu skaits ir negatīvo īpašību pusē.
„Ikvienas organizācijas tēls ir publikas dažādu attieksmju kopums pret šo organizāciju. Tēlu nav iespējams izveidot tieši. Tas veidojas laikā, pateicoties komunikatīvajiem efektiem, kurus veido vēstījumu ķēde.”
Jāsecina, ka SIA “Spilva”uzņēmuma tēls publikācijās tiek raksturots kā pozitīvs. Pozitīva attieksme pret uzņēmumu, tā produkciju ir arī patērētāju vidū. Kā jau minēju, augstu novērtētsšis uzņēmums tiek arī no ekspertu puses, jo eksperti SIA “Spilva” ik gadu Reputācijas topā piešķir augstas vietas.

SECINĀJUMI:
1) SIA „Spilva” tēls ir pazīstams plašai sabiedrības daļai un tas tiek pozitīvi novērtēts.
2) Uzņēmums tiek novērtēts gan kā konkurētspējīgs uzņēmums, gan kā drošs uzņēmums kvalitātes ziņā. Regulāri uzņēmums tirgū laiž jaunu produktu vai dibina sadarbības saites ar citiem uzņēmumiem.

Коментарий автора
Atlants