-
Uzņēmuma "Nestle" SVID analīze
Nr. | Название главы | Стр. |
NESTLE S.A. | 3 | |
1. | STIPRĀS PUSES | 4 |
2. | VĀJAS PUSES | 6 |
2.1. | Kā vājas puses padarīt par stiprām? | 7 |
3. | IESPĒJAS | 9 |
4. | DRAUDI | 10 |
4.1. | Kā draudus padarīt par iespējam? | 11 |
SECINĀJUMI | 12 | |
PRIEKŠLIKUMI | 13 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 14 |
Priekšlikumi
1. “Nestle” nav jāekonomē sava produkta ražošanā, jo cilvēku uzticību var ātri pazaudēt, bet atgriezt ir grūti.
2. Kompānijai jāatrod citas vietas, kur varēs dabūt resursus(ūdeni) bez konfliktiem no cilvēku puses. “Nestle” uzņēmumam ir jāmotivē bērnus strādāt, nevis piespiest, lai cilvēki redz, ka kompānija labi attiecas pret jauniem darbiniekiem.
3. Sadarboties ar šiem veikaliem, bet vairāk kontrolēt produktu cenas šīs uzņēmumos. Jāatrod pareizu cenu, lai gūtu lielāku peļņu.
4. Ja šī kompānija grib gūt lielu peļņu un turēt savu kompāniju visaugstākāja līmenis, tad jāmak risināt konfliktus ar visiem tā, lai visi būtu apmierināti.
5. Kompānijai turpināt attīstīties, jāizdomā jaunas idejas, ar kurām varēs piesaistīt vairākus klientus. Jāizdomā kaut ko tādu, lai pievērstu lielāku uzmanību no cilvēkiem.
6. Lai kompānijai nezaudētu ieņēmumus, viņai jāaudzē kafijas pupiņas mākslīgās telpās, lai kafija nebūtu atkarīga no laika apstākļiem.
7. “Nestle” kompānijai ir jāatrod kaut kas jauns, kas būs šis kompānijas priekšrocība. Jāizdomā interesantus jaunumus.
8. Jāatrod tādas pasaules vietas, kur ar ūdeni nav problēmas. Jācentas izmantot ūdeni, cik vien var iespējams.
…
Nestle S.A.- šveices pārtikas un dzērienu uzņēmums. Šis ir pelnošākais pārtikas uzņēmums pasaulē. Uzņēmuma galvena mītne atrodas Šveices pilsēta Vevē. Uzņēmums dibināts 1905. gadā, apvienojoties 1866. gadā dibinātajiem Anglo-Swiss Milk Company un Farine Lactée Henri Nestlé. Galvenais produktu tirgus ir Amerikas Savienotās Valstis, kas veido nedaudz mazāk par trešdaļu no uzņēmuma apgrozījuma. “Nestle” galvenie konkurenti ir “Kraft Foods”, “Unilever”, “Mars”, “PepsiCo” un “Groupe Danone”. “Nestle” viņus apsteidz ar plašu starpību: “Unilever” ieņēmumi, kas seko tai “Global 500” sarakstā, ir vairāk nekā pusotru reizi mazāki nekā “Nestle” ieņēmumi.
