Оценка:
Опубликованно: 06.10.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 1.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 2.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 3.
  • Конспект 'Sabiedriskās attiecības uzņēmumā', 4.
Фрагмент работы

Sabiedrisko attiecību (SA) kampaņa tiek uzskatīta par dažādu pieeju kopumu. Dažādu valstu sabiedrisko attiecību speciālisti piedāvā savstarpēji nedaudz atšķirīgus SA kampaņu veidojošo elementu kopumus. Piemēram, amerikāņu speciālistu modelis ietver 4 posmus: problēmas noteikšana, plānošana un programmas veidošana, darbība un komunikācija un programmas novērtēšana. Savukārt, Frenks Džefkinss piedāvā modeli no sešiem posmiem: situācijas novērtēšana, mērķu noteikšana, auditorijas noteikšana, masu komunikācijas kanālu un darbības tehniku izvēle, budžeta plānošana un gala rezultātu novērtēšana. …

Коментарий автора
Atlants